bij openen topic scherm niet bovenaan maar ergens anders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

bij openen topic scherm niet bovenaan maar ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 00:33

Tja hoe moet ik dit nu uitleggen in 1 kleine zin... :D
Hier het probleem zonder heel criptisch te moeten zijn :D
Als ik een topic open dan opent het topic niet netjes gewoon bovenaan bij het eerste bericht van het topic maar halvewege de bladzijde van het topic of op een hele andere bladzijde als het topic meerdere pagina's heeft.
Ik had het eerst al op mijn mobiel (wel de gewone bokt.nl site, dus niet de mobiele site) maar nu ook op mijn thuis PC, mijn thuis laptop en op mijn werk heb ik het ook (ja ik ben verslaafd, sorry :D )

Ben ik nou de enige gek met dit probleem en ligt het echt aan mij of zijn er meer bokkers met dit nu toch wel irritant geworden "probleem"???

NieneWiep

Re: bij openen topic scherm niet bovenaan maar ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:39

Hij opent het topic niet zomaar ergens, maar bij de laatste ongelezen post. Niet echt handig vind ik, want als je dat wil kon je al op het oranje blaadje klikken, en op de topic titel zelf als je gewoon naar de openingspost wilde. Nu heb je geen keus meer. :Y)

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 00:46

NieneWiep schreef:
Hij opent het topic niet zomaar ergens, maar bij de laatste ongelezen post. Niet echt handig vind ik, want als je dat wil kon je al op het oranje blaadje klikken, en op de topic titel zelf als je gewoon naar de openingspost wilde. Nu heb je geen keus meer. :Y)

Lijkt me sterk, hij doet het bij alle topic's ook topic waarvan ik weet dat ik ze nooit heb gezien/gelezen. Daarbij eindigd hij ook regelmatig midden op een bladzijde terwijl er nog 2 pagina's achteraan staan. En dat zijn allemaal topic's die ik echt nog nooit gelezen of geopend heb 8)7

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:58

Oh dat heb ik niet, bij topics die ik nog niet gelezen hebt opent hij gewoon bij de openingspost...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:41

Zie andere topic op FZ idd.