Wordt er met 2 maten gemeten?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Wordt er met 2 maten gemeten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 23:59

Ik krijg net een OW, naar mijn zegge onterecht...

Er volgt een ban op, dus ik kan wss niet meer terug reageren voor overmorgen op dit topic, maar meelezen zal ik zeker doen.

Het gaat om mijn posts in het PVV topic. De aanklacht is : Teveel op de man spelen.

Maar daar gaat het nu niet direct om.. Het gaat erom dat ik het idee krijg dat er op Bokt met 2 maten gemeten wordt.

Nu kan ik persoonlijk echt niet tegen op de man spelen en probeer daar ook altijd mensen op aan te spreken, maar blijkbaar heb ik mijzelf hier nu (flink?) schuldig aan gemaakt.

Maar nu lijkt het wel alsof er met twee maten gemeten wordt. Laatst werd ik in sommige topics zo erg persoonlijk aangevallen dat ik echt verstelt stond. Ik werd uitgemaakt voor o.a. een dom kind, die niet serieus genomen dient te worden; een 18 jarig grietje (maw je bent een klein kind, hou je mond maar); en iemand die mensen oplicht.
Hierop heb ik geTEMT. Bij 1 TEM werd er een groene hulk geplaatst in het topic.
Bij de rest is er geen actie ondernomen.

Ik heb al een Mod gepbt om toelichting bij mijn opmerkingen, misschien dat ik het dan snap waarom ze OW waardig zijn. Maar waarom die andere opmerkingen niet OW waardig zijn?

Kan iemand mij het uitleggen :') ?

RelarDevi

Re: Wordt er met 2 maten gemeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:12

Ja.. en het is niet echt iets van de laatste tijd. Volgens mij is dat echt iets wat bij bokt hoort.
Bokt is synoniem aan "met twee maten meten".

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:12

Als je een uitleg wilt hebben, dan zul je toch zeker contact moeten opnemen met de mod in kwestie.

Sancties worden niet met derden besproken en op het moment dat iemand een eerste OW krijgt, dan wordt dat niet in het topic op FZ vermeld. Het is dus heel goed mogelijk dat er wel sancties uitgedeeld zijn in het topic waar je aan refereert.

Omdat het contact met de mod via PB of mail gaat en niet hier in het openbaar, plaats ik hier een slotje.