Pagina vernieuwt niet meer automatisch.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Pagina vernieuwt niet meer automatisch.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:23

Ik heb sinds vanmiddag dat de pagina die ik gelezen heb niet meer automatisch vernieuwt.

Als ik een topic aanklik dat ik nog niet gelezen heb, en ik ga terug met de terugknop, blijft het ornaje icoontje oranje ( en het topic blijft donkerblauw, maar daar loopt al een topic over).
Als ik via het oranje icoontje verder lees bij een topic en ik na het lezen weer terug ga via de terugknop, blijft het ook oranje. Ik heb dit in mijn eigen berichten lijst en als ik gewoon via de fora kijk.
Als ik de pagina ververs of nog een pagina terugga en weer vooruit, is het wel bijgewerkt wat ik heb gelezen.
Dit is toch wel heel vervelend, steeds extra handelingen maken om te zien wat je hebt gelezen, of een heel goed geheugen hebben...

friendly

Re: Pagina vernieuwt niet meer automatisch.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:27

Heb ik dus ook. Als ik dan F5 is het wel goed maar klik ik weer een topic en ga terug is het weer zo... :S Heel vreemd...

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:28

Ik doe standaard f5 eigenlijk?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:35

Dat kan maar als je het zo doet als wij hoort dit niet te gebeuren. En dat gebeurt dus wel.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:37

Volgens mij is dat bij mij altijd al zo :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:48

Bij mij anders niet. En bij TS ook niet blijkbaar :+ Niemand anders ineens last van?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:58

Ik heb het ook, en vooral bij actieve onderwerpen. Normaal als ik op terug klikte, kreeg ik de vernieuwde pagina.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:00

jep nu je het zegt, dat hoort niet zo....

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:03

Bij mij ook ineens :? weird

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:05

Dat hoort wel zo.
[FZ] Bij "terug-knop" belanden op een andere pagina in het topic?
Gister verandert, om IE gelijk te trekken met de andere browsers. Wat IE vroeger deed was bij de terug knop de link opnieuw opvragen, ipv de pagina weergeven zoals je hem net zag, zoals de andere browsers dat deden. Bart heeft dat nu verandert.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:07

Ojee... wat flauw. :(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:08

Jet schreef:
Ik heb sinds vanmiddag dat de pagina die ik gelezen heb niet meer automatisch vernieuwt.

Als ik een topic aanklik dat ik nog niet gelezen heb, en ik ga terug met de terugknop, blijft het ornaje icoontje oranje ( en het topic blijft donkerblauw, maar daar loopt al een topic over).
Als ik via het oranje icoontje verder lees bij een topic en ik na het lezen weer terug ga via de terugknop, blijft het ook oranje. Ik heb dit in mijn eigen berichten lijst en als ik gewoon via de fora kijk.
Als ik de pagina ververs of nog een pagina terugga en weer vooruit, is het wel bijgewerkt wat ik heb gelezen.
Dit is toch wel heel vervelend, steeds extra handelingen maken om te zien wat je hebt gelezen, of een heel goed geheugen hebben...

Dat heb ik ook gehad maar dan met een andere browser. Nu met Chrome heb ik dat niet. Volgens mij had ik het opeens met IE...

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:57

Ik heb dat geloof ik altijd al haha.

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:59

Ik heb nu chrome en ik heb het de hele tijd. Als ik een topic aanklik dan moet ik hem eerst 2 keer vernieuwen wil ik de nieuwe reacties lezen en zodra ik op home klik wordt ik uitgelogt en zijn de actieve onderwerpen dezelfde als vanmiddag om 14.00. Als ik dan weer op forumindex klik ben ik weer ingelogt. Erg vreemd is dit.

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:11

Ook als ik bij de algemeen forumindex ben dan staat er laatste bericht door BartVB 2 minuten geleden, als ik dan forumzaken aanklik dan staat er als laatst geplaatste bericht door puresylk 6 minuten geleden maar dat is al uren geleden vind het nu wel heel erg irritant worden.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:01

Wat Jet noemt zijn de gevolgen van de wijzigingen die zijn doorgevoerd ivm het gedrag van Internet Explorer. Als je b.v. naar 'Actieve onderwerpen' gaat een topic opent en op 'Back' klikt dan staat het topic dat je hebt geopend er nog steeds als ongelezen. Het voordeel is dat de lijst met Actieve topics er veel sneller staat (deze hoeft niet opnieuw te worden opgehaald), als je een verse lijst wilt zien kun je gewoon op 'Actieve onderwerpen' klikken vanuit het topic dat je opende, je zou dan weer een verse versie van die pagina moeten krijgen.

Wat bogie noemt herken ik niet, ik krijg hier gewoon verse pagina's als ik een pagina opnieuw open?

Maar zie verder dit topic:

[FZ] Bij "terug-knop" belanden op een andere pagina in het topic?