Eenmaal andermaal

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 19:07

Ik zie met enige regelmaat dat reacties op bv paarden in eenmaal andermaal verwijderd worden als zijnde onliners.

Maar hoe zit dat dan eigenlijk, wil men liever niet dat er op een advertentie gereageerd word in het topic?
Stel dat je inderdaad bv een vraagprijs/prijsklasse wil weten voordat je verdere interesse toont of opwekt dan moet je dus een pb sturen?

Kijk de berichtjes met "je hebt pb" snap ik wel maar de andere niet vandaar dat ik het me afvraag.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 08-12-10 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Re: Eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:08

Dat moet je schijnbaar ook via PB vragen. :Y)

Ik vind het niet echt handig, want nu moet ik om de paar dagen mijn inbox legen, maargoed. :Y)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 19:10

upendo schreef:

Ik vind het niet echt handig, want nu moet ik om de paar dagen mijn inbox legen, maargoed. :Y)

Ja idd en ook voor de overige bokkers met dezelfde vraag is het handig als zo'n vraag gesteld word en er een openbaar antwoord op komt. Overigens ook voor de TS die hoeft dan niet 100x hetzelfde antwoord per pb te geven ;).

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:22

easygoing schreef:
upendo schreef:

Ja idd en ook voor de overige bokkers met dezelfde vraag is het handig als zo'n vraag gesteld word en er een openbaar antwoord op komt. Overigens ook voor de TS die hoeft dan niet 100x hetzelfde antwoord per pb te geven ;).

Maar dat ligt aan de verkoper zelf he? Als ze de vraagprijs in de advertentie zetten, hoeft niet iedereen erom te vragen.
Dat geldt trouwens voor alles. Als de verkoper gewoon alle info in de advertentie zet, hoeft er vrijwel niks gevraagd te worden.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 19:27

Dat is ook zo maar er blijft altijd wel wat te vragen over. De vraagprijs was ook een voorbeeld.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:52

Topic 991 hierover, haha. Ben het wel met je eens hoor, vind het logischer om dingen via het topic te vragen dan via de pb.