Ik kijk dagelijks op HAW en R-ITP. Voorheen als ik een topic had geopent, werd deze lichtblauw, dat ik handig want dan wist ik welke ik al had gezien.
Nu moet ik eerst 3x op een topic klikken voordat hij uberhaupt een andere kleur word, en zodra ik bokt afsluit en heropen dan zijn ze allemaal weer donkerblauw.
Hoe kan dit? Want dit ontneemt me wel de zin om nog naar deze topics te gaan kijken, als ik eerst elk topic moet gaan openen om dan tot de conclusie te komen dat ik hem al 6x gezien heb...
Ja dit heb ik ook. Maar het is dus niet altijd zo!!! soms open ik een topic (verkoop topics voornamelijk) en dan wordt hij wel lichter. Maar soms ook niet! Heel irritant!
Hier blijven ze wel netjes lichtblauw. Is vermoedelijk een instelling in je laptop, zo lang hij cookies en internetgeschiedenis onthoudt zouden ze gewoon lichtblauw moeten blijven. Welke browsers gebruiken jullie?
Hier blijven ze wel netjes lichtblauw. Is vermoedelijk een instelling in je laptop, zo lang hij cookies en internetgeschiedenis onthoudt zouden ze gewoon lichtblauw moeten blijven. Welke browsers gebruiken jullie?
IE
floorsil
Geplaatst: 06-12-10 23:20
huh, zien jullie het ook gewoon lichtblauw bij de begin pagina. ik heb dit volgens mij nog nooit gezien. ik heb dan ook wel regelmatig dat ik sommige topic's 3 x aan klik en steeds denk o deze heb ik net bekeken. ben benieuwd waarom ik het niet heb en jullie wel. ik gebuik gewoon IE en GC
Kan je eens kijken of het ook in een andere browser mis gaat, Firefox of Google Chrome bijvoorbeeld? Dan is in ieder geval duidelijk of het een probleem met Bokt of met de browser is.
Ik heb het trouwens alleen bij HAW enz. want hier bij FZ heb ik nergens last van
Marlinda
Geplaatst: 07-12-10 00:38
Ik heb firefox en heb dit ook. Voorheen niet... Heb zelf niks veranderd qua instellingen o.i.d. en ook geen nieuwe versies of update et cetera.
Jet
Geplaatst: 07-12-10 01:01
Ik heb dit ook de laatste paar dagen, ik gebruik IE8. Ik vind het erg vervelend, ook ik kijk eigenlijk altijd bij topics die ik al heb gelezen. Oudere topics staan wel lichtblauw, maar die ik de laatste paar dagen nieuw heb gelezen worden alleen lichtblauw als ik ze nog een keer aanklik nadat ik ze gelezen heb.