Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Nee dit topic had ik nog niet geopend.
er staat =25 aan het einde
kler schreef:Ik heb hetzelfde, ook bij topics die ik nog nooit eerder heb geopend. En ja, er staat bij mij wel #unread aan het einde.
Prrrr schreef:De link in de OP zal er altijd voor zorgen dat je bovenaan de tweede pagina komt, niet bij het laatstgelezen bericht (geeft niet de unread, maar de 25e post) - en dat is inderdaad ook de link die daar bovenaan de pagina staat. Ben toch bang dat er iets anders aan de hand is...
BartVB schreef:It's not a bug, it's a feature
99% van de keren dat je een topic opent wil je verder waar je de vorige keer was met lezen. Tot nu toe deed je dat door op het kleine oranje icoontje voor de titel te klikken. Werkt op zich prima maar heel gebruiksvriendelijk is het niet. Al helemaal niet als je op een telefoon of tablet werkt.
Om die reden is het nu zo dat klikken op de titel je altijd bij het eerste ongelezen bericht uitkomt. Voor topic die je voor het eerst leest verandert er niets, bij topics die je al gelezen hebt worden dingen makkelijker. Als je het eerste bericht opnieuw wilt lezen moet je op 'Pagina 1' klikken of even iets omhoog scrollen.