Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Nu wil ik kijken wat er met mijn TEM's op een bepaald topic is gedaan omdat ik daar wel heb geklikt op informeer me, maar niets heb gehoord.
Gooya schreef:Hoi,
Tipje: rechtsboven op Gebruikerspaneel klikken. Dan linksonder op Tip een Mod . Dan kan je links kiezen tussen Open meldingen, die moeten nog door een Mod behandeld worden, en Gesloten meldingen. Als je op gesloten meldingen klikt zie je vanzelf in het scherm het topic waar je over getemt hebt. Dit topic moet je dan aanklikken en dan kan je de Mod-opmerking lezen.
Gooya schreef:Daar staat dus nietsHoi,
Tipje: rechtsboven op Gebruikerspaneel klikken. Dan linksonder op Tip een Mod . Dan kan je links kiezen tussen Open meldingen, die moeten nog door een Mod behandeld worden, en Gesloten meldingen. Als je op gesloten meldingen klikt zie je vanzelf in het scherm het topic waar je over getemt hebt. Dit topic moet je dan aanklikken en dan kan je de Mod-opmerking lezen.
Kiwipitje schreef:Het was een advertentie voor shirts. Het maakt me niet uit dat het verwijderd is, maar vind het wel een beetje karig dat je vraagt om een reactie, die niet krijgt, maar vervolgens in het topic ook geen modopmerking vind maar er alleen achter komt dat het topic weg is.
Geen idee of het een reltopic is. Heb geen reactie gekregen van de mods, en zou zelf niet zeggen dat het echt een reltopic is.