Topics worden verwijderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Topics worden verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:27

Al die tijd dat ik op Bokt ben heb ik altijd gedacht dat een topic niet verwijderd kon worden. Nu wil ik kijken wat er met mijn TEM's op een bepaald topic is gedaan omdat ik daar wel heb geklikt op informeer me, maar niets heb gehoord. Het topic even gezocht via de zoekmachine en kon daar alleen een link die iemand had geplaatst vinden. Klik ik erop, is het topic weg!

Modjes, hoe kan dit?

viewtopic.php?f=69&t=1395908

mirror666

Re: Topics worden verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:28

waar ging het topic over? :)

Anoniem

enkeltje MH?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Reltopics gaan iig altijd naar de mesthoop voor zover ik weet. Ging het om een reltopic?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:30

Het was een advertentie voor shirts. Het maakt me niet uit dat het verwijderd is, maar vind het wel een beetje karig dat je vraagt om een reactie, die niet krijgt, maar vervolgens in het topic ook geen modopmerking vind maar er alleen achter komt dat het topic weg is :+.

Geen idee of het een reltopic is. Heb geen reactie gekregen van de mods, en zou zelf niet zeggen dat het echt een reltopic is.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:31

Kiwipitje schreef:
Nu wil ik kijken wat er met mijn TEM's op een bepaald topic is gedaan omdat ik daar wel heb geklikt op informeer me, maar niets heb gehoord.

Klik rechtsbovenin je scherm op "gebruikerspaneel", daarna aan de linkerkant op "tip een mod" en dan op "open" of "gesloten meldingen". Daar zie je je tems en de antwoorden van een mod.
Laatst bijgewerkt door Sim op 02-12-10 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:32

Oh dat topic. Dat liep niet helemaal netjes...

Idd zoals Sim zegt, even daar checken.
Er wordt niet altijd gereageerd op een TEM.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:33

Hoi,
Tipje: rechtsboven op Gebruikerspaneel klikken. Dan linksonder op Tip een Mod . Dan kan je links kiezen tussen Open meldingen, die moeten nog door een Mod behandeld worden, en Gesloten meldingen. Als je op gesloten meldingen klikt zie je vanzelf in het scherm het topic waar je over getemt hebt. Dit topic moet je dan aanklikken en dan kan je de Mod-opmerking lezen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:33

Gooya schreef:
Hoi,
Tipje: rechtsboven op Gebruikerspaneel klikken. Dan linksonder op Tip een Mod . Dan kan je links kiezen tussen Open meldingen, die moeten nog door een Mod behandeld worden, en Gesloten meldingen. Als je op gesloten meldingen klikt zie je vanzelf in het scherm het topic waar je over getemt hebt. Dit topic moet je dan aanklikken en dan kan je de Mod-opmerking lezen.

:+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:37

Gooya schreef:
Hoi,
Daar staat dus niets :+

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:39

Kan gebeuren Sim... dat ik nog aan het typen ben en jij net je bericht in die tijd plaatst....... :j

Kiwipitje, dan zou ik even een Mod PB-en om deze vraag te stellen. Is er misschien iets mis gegaan.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:42

Denk het niet. Gaat om meerdere TEMs en staat bij beiden niets bij. Dit komt overigens vaker voor. Dat je wel vraagt om antwoord, maar geen antwoord krijgt of alleen we zijn er mee bezig. Normaal gesproken volgt daar alleen een mod-opmerking uit en kun je zo toch zien wat er gebeurt is en nu niet.

Maar heb via PB al uitleg gekregen van een andere mod dat het topic waarschijnlijk naar de MH is verplaatst en dat het bij de gewone users dan komt te staan als verwijderd omdat we daar geen toegang toe hebben. Dat was eigenlijk wat ik wilde weten. Thanks :j. (Dacht nl altijd dat topics niet verwijderd werden en dat is dus inderdaad niet zo).

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:26

Kiwipitje schreef:
Het was een advertentie voor shirts. Het maakt me niet uit dat het verwijderd is, maar vind het wel een beetje karig dat je vraagt om een reactie, die niet krijgt, maar vervolgens in het topic ook geen modopmerking vind maar er alleen achter komt dat het topic weg is :+.

Geen idee of het een reltopic is. Heb geen reactie gekregen van de mods, en zou zelf niet zeggen dat het echt een reltopic is.

Jep, ik had op hetzelfde topic geTEMt. En ook ik kan hem niet meer vinden.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:54

Ik heb het ook bij de EA. Dacht een vrouw te helpen door te temmen omdat haar advertentie verkeerd stond, werd ook een enkeltje mesthoop. Is denk ik iets van de EA.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:19

In dit geval ben ik de mod die het bewuste topic verwijderde. Het topic voldeed sowieso niet aan de EA regels, afgezien van het feit dat het offtopic ging.

Er waren meerdere TeMs op dat topic waarbij de meesten hadden aangevinkt dat ze geen reactie terug wilde, pas na het sluiten van de TeM-lijst zag ik dat er ook nog een enkeling wel een reactie terug wilde :) . Echter op dat moment kan ik via het TeM-systeem niet meer die individuele TeM apart beantwoorden, dat doe ik dan alsnog met een pbtje achteraf. In dit geval ben ik simpelweg vergeten om de TeM-mers die een reactie wilden die pb te sturen nadat ik alles afgehandeld had. Mijn excuses, maar dat kan wel eens gebeuren, ik ben immers ook maar een mens ;) .