Kleren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Douce

Kleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 16:44

Misschien ben ik wel de enige, misschien ook helemaal niet. Op de gok dus maar ;)
De laatste tijd valt het me erg op, enorm veel topics op LZP over kleren.
Een paar voorbeelden:
[LZP] Wie weet waar ik deze Mutssjaal halen kan?
[LZP] Waar haal ik deze jas? of vergelijkbare?
[LZP] Kledingprobleem!
[LZP] Help! Warme schoenen zonder kunststof...
[LZP] Stoere mannen oorwarmers: waar!?

Dit is allemaal op pagina 1..
Eerlijk gezegd, zie ik het nut niet in van de topics. Vooral de topics: waar vind ik dit, heel fijn maar google bestaat ook nog.
Ik zou hier zelf graag een oplossing voor willen zien, iets als een centraal of iets dergelijks.
Wie met mij?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:53

een centraal topic zal inderdaad wel handig zijn. Ik kijk er nu meestal gewoon overheen, maar het valt de laatste tijd wel op dat er enorm veel topics over kleding worden geopend, die makkelijk in een centraal topic zouden kunnen worden geplaatst. Zijn vaak maar 2 of 3 reacties op de TS van desbetreffend topic en daarna zakt hij weer langzaam weg. Maar het zorgt er wel voor dat LZP erg onoverzichtelijk wordt..

Douce

Re: Kleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 16:55

Precies :j.
Een centraal zou het stukje overzichtelijker maken denk ik.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:00

Volgens mij zijn kledingtopics altijd populair in deze tijd van het jaar, het is koud en dan spelen kleding en schoeisel een net iets belangrijker rol in ieders brein. Ik kan me er niet zo druk om maken.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:01

Er staat ook nergens dat ik me er druk om maak ;) Ik zou het graag wat overzichtelijker willen.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:06

Ik had een paar weken terug ditzelfde idee ook opgegooid en er is inderdaad overleg over geweest :)
Het is momenteel inderdaad best veel wat er in ene opkomt qua kleding vragen en ja Douce, zoals je zegt, google :)
Het besluit wat ik van het team kreeg was dat ze het momenteel zo nog even laten gaan.
Maar mijn ervaring is dat dit soort dingen vaak tijdelijk zijn, even een trend en wat je al zegt, topics krijgen een paar antwoorden en zakken weg :)
Dus ja, er zit wat in maar ik vind het nu ook net even een trend en lees er dan ook overheen.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:18

ik geef je groot gelijk, ze stampen op het moment uit de grond als paddestoelen terwijl google je hier erg goed mee kan helpen.
een centraal zou wel een idee zijn denk ik!

[Centraal] Waar vind ik dit kledingstuk?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:20

goed idee!

krijg tegenwoordig soms ook het gevoel dat bokkers te lui zijn om zelf te zoeken :=

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:16

Ik ben absoluut voor en heb het ook in een Tem neergezet of dat niet een handig idee was.

Ik kreeg dit antwoord terug:
Citaat:
We houden vaak 1 topic aan waar we naar kunnen verwijzen, dat hoeft niet persé een speciaal centraal topic te worden. Als er al een recent topic is over hetzelfde onderwerp, dan kan ik daar naar verwijzen.

Dus doorverwijzen naar een ander topic.
Niet echt handig mijn inziens.

Ikdoemaarwat:
Het is toch makkelijker om het een ander uit te laten zoeken :+