ik heb een vraagje. sinds net krijg ik steeds een lap tekst als ik bokt opstart voor nieuwelingen. vaak springt dit binnen 2 a 3 seconden over in de forums, maar nu niet. nu blijft de tekst staan en moet ik helemaal naar beneden scrollen voor alle topics. maar die mooie tabbladen krijg ik niet meer.
misschien ligt het wel aan mijn pc hoor. kan op hotmail ook niet meer mijn mailtjes openen, maar ze wel zien. erg vaag? misschien iets met adobe te maken?
Aan het gebrek aan antwoorden op je topic te zien, denk ik inderdaad dat het aan jou pc ligt (vaak als er in het algemeen wat mis is, horen we dat heel snel van meerdere mensen.
Op de computer op school staat: Is Enabled en heb hier geen last van dat scherm. Ik kijk vanavond thuis ook nog wel even
Anoniem
Geplaatst: 06-12-10 16:06
bij mij staat er is enabled
ik zal kijken of ik een screenshot kan maken. waarschijnlijk gaat dat op deze computer niet lukken, aangezien hij hier weer snel weg springt. maar op de andere computer blijft het wel een 10 seconde staan.
Ik heb het ook en ik heb aangevinkt dat ik iedere keer ingelogd wil zijn en steeds ben ik uitgelogd.
__Esther__
Geplaatst: 12-12-10 00:07
__Esther__ schreef:
Op de computer op school staat: Is Enabled en heb hier geen last van dat scherm. Ik kijk vanavond thuis ook nog wel even
Thuis precies hetzelfde
Pommier
Geplaatst: 12-12-10 16:35
Heel vaak kom ik gewoon helemaal niet meer op bokt en geeft de computer aan de de pagina niet kan worden weergegeven, overige sites doen het dan wel gewoon.
Soms kom ik er nog wel op maar is hij heel sloom en ziet mijn scherm er zo uit en moet ik naar beneden scrollen voor de subfora. Hij geeft dan aan dat er fouten zijn op de pagina. http://img217.imageshack.us/img217/2620/naamloos3a.jpg