Na anderhalf jaar met heel veel plezier gemod te hebben is het voor mij tijd om terug te gaan naar zwart. Op dit moment gaat heel veel van mijn tijd zitten in het afstuderen en sinds kort heb ik een vriend waar ik graag de rest van de tijd aan spendeer. Modden hangt er de laatste tijd maar een beetje bij en het is niet eerlijk om op halve kracht door te gaan omdat ik zo nodig groen wil zijn. Bokt verdient teamies die zich met volle tijd en enthousiasme in kunnen zetten voor de site en daar kan ik op dit moment helaas niet meer aan voldoen. Als ik over een tijdje in rustiger vaarwater ben gekomen dan kom ik graag terug in het groen, maar op dit moment is het even niet haalbaar meer.
Jammer, maar zejer begrijpelijk. Succes met afsturderen en vriendlief
Chica
Geplaatst: 01-12-10 14:04
Zeker jammer maar afstuderen ennn een vriendje die de nodige aandacht verdiend maar straks komt die tijd dat je weer lekker er op los bokt Veel succes en plezier met je vriend
annastasia
Geplaatst: 01-12-10 14:05
Jammer, maar wel een begrijpelijke keuze. Succes met afstuderen en je vriend.
Akecheta
Geplaatst: 01-12-10 14:13
Jemig, zo'n beetje alle "bekende" mods (voor mij dan hè) stoppen ermee. Jammer hoor! Ik wens je veel geluk toe met je nieuwe vriend!
De andere groentjes gaan het nog eens druk krijgen
Maar wel een heel begrijpelijke reden, succes met afstuderen en veel geluk met je nieuwe vriend.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 01-12-10 14:24
Mas! dat kan toch niet!
Begrijpelijke reden dat je stopt... afstuderen is belangrijker en vrienTjes zijn veel leuker... Maar toch... ik had 'm niet aan zien komen en jammer is het wel...
Bedankt voor alles en welkom terug in het zwart...
ThePast03
Geplaatst: 01-12-10 16:40
We zullen je gaan missen, maar heel veel plezier in het zwart.