De paarden smiley..... ;)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zoExpres
Berichten: 1228
Geregistreerd: 27-06-10
Woonplaats: Rheden / Assen

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:16

ik vind die van Sasje en Dotty het leukste O:) :))

Linde_

Berichten: 1738
Geregistreerd: 05-01-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:35

Liesje89 schreef:
Ik vind Guusje echt te simpel en ook niet passen bij de bokt-smileys. Mijns inziens moet het een paardje worden die qua uiterlijk matcht met de reeds bestaande koe.. En ik denk dat veel gebruikers dat met mij eens zullen zijn. Het zou fijn zijn als Bart in dit topic zou laten weten hoe hij erover denkt, zodat we verder kunnen knutselen aan een écht passende smiley. Zelf denk ik dat we verder moeten breien op de paardjes van Marion_ omdat deze op de koe gebaseerd zijn, en dús het beste overeen komen met de rest van de smileys.

En ookal is die koe een overblijfsel uit het begin, hij wordt vak zat gebruikt dus hij is inmiddels wel gewoon ingeburgerd en hoort 'ie ook gewoon bij de rest van het "meubilair". Ik snap dus het hele probleem niet waarom dat paardje niet goed genoeg zou zijn en vind eerlijk gezegd dat we een beetje aan het lijntje gehouden worden hier wat betreft het hele paardensmiley-concept.

Trouwens, als die koe niet bij de smileys zou passen, snap ik niet dat hij er nog niet uitgegooid is. Het is namelijk zo'n groot issue om een "passende" paardensmiley te krijgen hier, terwijl die koe die er al 10 jaar bij zit er -volgens Bart- eigenlijk niet eens bij past, maar er toch al 10 jaar is. Beetje krom :?


Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ik vind de van Marion het minste op een paard lijken(overigens niet vervelend bedoelt naar jou Marion, vind het heel knap dat je zoiets kan maken!). Er is redelijk duidelijk aangegeven dat de smiley moet passen tussen de rest en niet groter zijn dan 15 pixels, omdat dat vervelend lezen is. Guusje is net als de meeste bokt smileys inderdaad 'simpel', past er dus tussen, en geeft heel duidelijk de boodschap van een paardensmiley over. Het lijkt mij dat de koe er niet uitgegooid is, omdat, zoals jij al zei, hij gewoon is ingeburgerd. Het is logisch om een passende paardensmiley te vinden, de boktsmileys zijn allemaal uniek maar horen allemaal bij elkaar doordat ze dezelfde stijl hebben, met een paar uitzonderingen daargelaten ;). Ik vind dat het aantal uitzonderingen zo min mogelijk gehouden moet worden.

Eigenlijk is het veel te moelijk om een paardje te maken binnen 15 pixels :=

Natasja__

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-05-08
Woonplaats: Hier en daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:46

Marlinda schreef:
Natasja__ schreef:
Afbeelding

happy bokt smiley ruitertje


Ooh die is leuk! :D Kan je het paardje dan wel iets aanpassen hij heeft nu een slurfje lijkt wel? :P



Afbeelding vs. Afbeelding
Before and BeAfter

zoExpres
Berichten: 1228
Geregistreerd: 27-06-10
Woonplaats: Rheden / Assen

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:47

haha ik zie geen verschil ? O:)

History_

Berichten: 1990
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:48

cennamitch schreef:
haha ik zie geen verschil ? O:)


ik eigenlijk ook niet _O-
help ons!

edit: oh toch, in het eerste plaatje krult de neus vanonder terug richting de hals
in het 2e plaatje is de neus recht
Het is wel niet zo'n groot verschil ;)
Laatst bijgewerkt door History_ op 28-02-11 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Natasja__

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-05-08
Woonplaats: Hier en daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:48

Bij het neusje, haha!

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:57

De koe gebruik ik om aan te geven dat iets een beetje een domme actie is, dus vind 'm wel degelijk nuttig.
Maar goed, dit is een paardenforum en daar zou dan een paardensmiley bij horen ... Ik vraag me dan af wanneer jullie 'm dan willen gebruiken? Smileys zijn toch wel om je emotie uit te drukken, je idee, wat wil je uitdrukken met een paard?

_melissaa

Berichten: 857
Geregistreerd: 03-05-08
Woonplaats: Friesland (Oldeberkoop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 20:39

Yunomi schreef:
De koe gebruik ik om aan te geven dat iets een beetje een domme actie is, dus vind 'm wel degelijk nuttig.
Maar goed, dit is een paardenforum en daar zou dan een paardensmiley bij horen ... Ik vraag me dan af wanneer jullie 'm dan willen gebruiken? Smileys zijn toch wel om je emotie uit te drukken, je idee, wat wil je uitdrukken met een paard?


Ik gebruik dan meestal deze : :+

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 20:42

Natasja__ schreef:
Afbeelding vs. Afbeelding
Before and BeAfter


Geweldig _O- :D

Asmaryl
Berichten: 168
Geregistreerd: 19-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 20:59

Ik stem voor de smiley van Marion, het matched de koe }:0

Liesje89

Berichten: 9939
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:15

Linde_ schreef:
Liesje89 schreef:
Ik vind Guusje echt te simpel en ook niet passen bij de bokt-smileys. Mijns inziens moet het een paardje worden die qua uiterlijk matcht met de reeds bestaande koe.. En ik denk dat veel gebruikers dat met mij eens zullen zijn. Het zou fijn zijn als Bart in dit topic zou laten weten hoe hij erover denkt, zodat we verder kunnen knutselen aan een écht passende smiley. Zelf denk ik dat we verder moeten breien op de paardjes van Marion_ omdat deze op de koe gebaseerd zijn, en dús het beste overeen komen met de rest van de smileys.

En ookal is die koe een overblijfsel uit het begin, hij wordt vak zat gebruikt dus hij is inmiddels wel gewoon ingeburgerd en hoort 'ie ook gewoon bij de rest van het "meubilair". Ik snap dus het hele probleem niet waarom dat paardje niet goed genoeg zou zijn en vind eerlijk gezegd dat we een beetje aan het lijntje gehouden worden hier wat betreft het hele paardensmiley-concept.

Trouwens, als die koe niet bij de smileys zou passen, snap ik niet dat hij er nog niet uitgegooid is. Het is namelijk zo'n groot issue om een "passende" paardensmiley te krijgen hier, terwijl die koe die er al 10 jaar bij zit er -volgens Bart- eigenlijk niet eens bij past, maar er toch al 10 jaar is. Beetje krom :?


Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ik vind de van Marion het minste op een paard lijken(overigens niet vervelend bedoelt naar jou Marion, vind het heel knap dat je zoiets kan maken!). Er is redelijk duidelijk aangegeven dat de smiley moet passen tussen de rest en niet groter zijn dan 15 pixels, omdat dat vervelend lezen is. Guusje is net als de meeste bokt smileys inderdaad 'simpel', past er dus tussen, en geeft heel duidelijk de boodschap van een paardensmiley over. Het lijkt mij dat de koe er niet uitgegooid is, omdat, zoals jij al zei, hij gewoon is ingeburgerd. Het is logisch om een passende paardensmiley te vinden, de boktsmileys zijn allemaal uniek maar horen allemaal bij elkaar doordat ze dezelfde stijl hebben, met een paar uitzonderingen daargelaten ;). Ik vind dat het aantal uitzonderingen zo min mogelijk gehouden moet worden.

Eigenlijk is het veel te moelijk om een paardje te maken binnen 15 pixels :=

Van tevoren wil ik even zeggen dat ik Marlina's smiley niet af wil kraken. Ik kan zelf geen smileys maken, ik geef alleen commentaar. Vat het niet persoonlijk op ;)

Sorry, maar wat betreft "Guusje" ben ik het echt niet met je eens. Hij heeft (in welke kleur dan ook) echt geen enkele overeenkomst met de bokt-smileys. Zelfs de simpelheid die jij noemt is niet vergelijkbaar. Hij is té simpel. Overigens zie ik in de smiley van Marion meer een paardje dan in Guusje.

zoExpres
Berichten: 1228
Geregistreerd: 27-06-10
Woonplaats: Rheden / Assen

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:26

oooooow, ik zie het al :))

Liene

Berichten: 4275
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Antwerpen in België

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:34

Ik ben nog steeds grote fan van de smiley van Marion. Ik begrijp ook niet wat er nog aan zou moeten veranderen :? Trouwens, op een paardenforum, mag de paardensmiley toch op zijn minst even groot zijn als de koe :D ?

amanda2

Berichten: 3037
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Zuid- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:35

Die bewegende is leuk!!
:D

Trice

Berichten: 602
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Noordoostpolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:24

Afbeelding Deze is ook erg leuk!
Afbeelding Geniaal, dat fjordje! Hier stem ik zeker op!

grietje14

Berichten: 2886
Geregistreerd: 26-03-10

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:34

Wat betreft bokt stijl, is eigenlijk wel een beetje moeilijk.
Dan die van dotty denk ik,maar die zijn ook vierkant.
Die van sasje zijn nog een beetje rond, net als de andere
bokt smileys.

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:28

Afbeelding }:0

Ik heb 'm even gefixed.
Weet een van jullie hoe je hem op kunt slaan zonder die verdomde witte achtergrond?

Natasja__

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-05-08
Woonplaats: Hier en daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:30

Sasje_ schreef:
Afbeelding }:0

Ik heb 'm even gefixed.
Weet een van jullie hoe je hem op kunt slaan zonder die verdomde witte achtergrond?

Transparant maken in PhotoFiltre

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:32

Hmm oke.
Ik heb geen fotofiltre, wel painshoppro, daarin had ik ook de achtergrond transparant gemaakt.
Kun fotofiltre gratis downloaden?

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:32

Liene schreef:
Ik ben nog steeds grote fan van de smiley van Marion. Ik begrijp ook niet wat er nog aan zou moeten veranderen :? Trouwens, op een paardenforum, mag de paardensmiley toch op zijn minst even groot zijn als de koe :D ?

_/-\o_ :j Vind ik nou ook!

01San

Berichten: 18756
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 00:39

Sasje? Als je ze veranderd met geeen kleur achtergrond zegmaar.. zou je ze plz dan ook willen veranderen in het schema :D en wat had je nou veranderd aan die grijze sorry ik kan het niet zien :)

01San

Berichten: 18756
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 00:39

Citaat:
LET OP! Dit is een nieuw overzicht ;)

========================================================================

Deze zijn van Marion_
Alleen wel hoger dan 15 pixels.. maar er zijn meerdere smilies die ook hoger zijn dan 15 pixels:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Deze maat is wel 15x15 pixels:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

========================================================================

Deze van : Miracle
Afbeelding Alleen moet hij nog verkleind worden..

========================================================================

En deze van Dotty
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

========================================================================

Van Sasje_
Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

========================================================================

Van Maren11
Afbeelding

========================================================================

Van Marlinda genaamd: Guusje!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

========================================================================
Laatst bijgewerkt door 01San op 02-03-11 01:02, in het totaal 7 keer bewerkt

Natasja__

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-05-08
Woonplaats: Hier en daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:41

Sasje_ schreef:
Hmm oke.
Ik heb geen fotofiltre, wel painshoppro, daarin had ik ook de achtergrond transparant gemaakt.
Kun fotofiltre gratis downloaden?

Ja :j PhotoFiltre Studio X

_Kelly_bokt
Berichten: 412
Geregistreerd: 23-09-10

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 08:35

Ik vind die guusje heel leuk, die past wel goed bij de rest van de smileys :),
die maren 11 heeft gemaakt vind ik ook stoer !

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: De paarden smiley..... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:32

:j guusje blijft leuk :j