Is het soms ook wel vervelend.

Al begrijp ik de bedoeling achter deze regel wel volkomen, daar niet van.
Een vriend van mij heeft zich op Bokt aangemeld, omdat hij zich in de 'psyche' van paarden wil verdiepen en meer over paarden in het algemeen te weten wil komen.
Hij weet niet bijster veel over paarden, maar wil graag leren en zijn kennis uitbreiden, en daarom is het voor hem tamelijk lastig om aan die 25 paardgerelateerde posts te komen.
Daarbij, heeft hij best wat computerkennis in huis, en weet ook over andere dingen behoorlijk veel.
Ik weet zeker, dat hij andere Bokkers super kan helpen met problemen op andere gebieden dan paarden.
Hier zijn op Bokt ook enkele subfora over te vinden, en talloze topics.
Het is voor hem - nu nog - alleen heel lastig om dus aan die hoeveelheid paardgerelateerde posts te komen.
Hij doet wel zijn best, maar af en toe is het wel knap lastig, dat kan ik me in zijn gevoel goed voorstellen..
Ik wil met dit topic alleen mijn punt maken, dat dit soms best lastig kan zijn.
Maar nogmaals, wat ik ook in het begin van mijn post aanhaalde, snap ik het wel.
Ik heb dit topic gestart om mijn gal te spuwen, wat dat betreft.
Ik weet dat hier vrijwel niets gedaan aan kan worden, en ik snap deze regel ook wel, maar toch..
Zulke mensen, kunnen ook bijzonder waardevol zijn voor een groot forum als Bokt!
(Nog) niet op paardgerelateerd gebied misschien, maar op andere subfora kunnen ze heeeeul handig van pas komen!