Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Betteke schreef:Chiqa schreef:Niet alleen op VN.....Ook op andere forumonderdelen kom je dit tegen, ik zou zeggen een strakker beleid.
Ben jij een gesjeesde politieagent of zo dat je altijd maar loopt te zeiken over regeltjes.
Vjestagirl schreef:Betteke schreef:
Ben jij een gesjeesde politieagent of zo dat je altijd maar loopt te zeiken over regeltjes.
Sommige mensen snappen nou eenmaal wél dat regels er zijn om het voor iedereen een prettige omgeving te houden.
Asyaa schreef:@Stef
Ik denk dat het beheer hier weinig aan kan doen. Oplossing zal vooral moeten komen vanuit de gebruikers dat die het niet op prijs stellen dat er zo word gespeculeerd. Al helemaal omdat er bekenden van de slachtoffers op bokt zaten.
Sammie schreef:Wat is er vaag aan een klikbare link die ervoor zorgt dat je rechtstreeks uitkomt bij de update?
Quotes in de OP plaatsen is niet mooi en loopt o.a. door foto's heen. Wat wel zou kunnen is de tekst "gewoon" in de OP plaatsen met daarboven een kopje "Update". Maar op het moment dat je dat doet wordt het niet meer duidelijk welke berichten voor en na de update geplaatst zijn. En dan kan er dus verwarring optreden als iemand een reactie leest die geplaatst is voor een update en daar op reageert.
Betteke schreef:Lijkt mij ook dat er meer dan genoeg regels zijn.
Maar ja, met nog meer regels kunnen sommigen nog meer TeMmen.
stef schreef:Asyaa schreef:@Stef
Ik denk dat het beheer hier weinig aan kan doen. Oplossing zal vooral moeten komen vanuit de gebruikers dat die het niet op prijs stellen dat er zo word gespeculeerd. Al helemaal omdat er bekenden van de slachtoffers op bokt zaten.
Het gaat me zeer zeker niet enkel om het topic over het strand, het is tegenwoordig meer regelmaat dan uitzondering dat de spreekwoorden "je bek een dauw geven" en "de klok horen luiden" en "de pot verwijt de ketel" toepasbaar zijn op VN.
Mijn bericht is ook zeer zeker geen verwijt naar het team, want ik begrijp dat het bij de user ligt, maar ik vind dit wel zorgelijk en het valt me op dat ik het met name bij VN zie
faye schreef:Ik ben eigenlijk meer voor een maximum aantal tems per week, ga je daar boven dan neem je maar een bokt-pauze!