Beheer/modteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Beheer/modteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 10:36

Het beheer van bokt.

Hoe gaat het beheer en het modteam om met pbs van gebruikers aan het modteam waarin gebruikers vals beschuldigd worden en belasterd?

Zo is mij onder ogen gekomen in een post op een ander forum dat ik door een gebruiker van dit forum even zwart gemaakt wordt, met wat voor reden? Nu weet ik dat die gebruiker er dus een handje van heeft om juist via pb mensen op te stoken.

Maar wat schetst mijn verbazing het gebeurd dus ook via pb's naar het modteam? Mag ik daar op temmen en volgen er dan sancties?

Voor de duidelijkheid:
http://geit.forum-xl.nl/viewtopic.php?f ... 9076#p9076

Ik zou het voor de eerlijkheid in deze waarderen als jullie deze post laten staan, want ik vind dit een zeer ernstige zaak. Dat dit zomaar kan....ik heb in dat topic heel open mijn mening gegeven en die posts zijn allemaal verwijderd..kennelijk mag er over deze gebruiker geen negatieve dingen gezegd worden, maar omgekeerd dus wel.

Hoe zit dit? Na 8 lange plezierige boktjaren, begin ik toch wel twijfels te krijgen wat ik op dit forum nog moet? Werkt het zo? Als je een andere mening hebt dan een gebruiker die kennelijk een streepje voor heeft, dan mag en kan je weggepest worden, belasterd?

Ik verwacht eigenlijk wel maatregelen hiertegen, want voor dat ik het weet word ik van alles en nog wat beschuldigd zonder dat ik het weet en sta ik in de modder??

Dus daarom werden mijn berichten allemaal verwijderd. Bart nav de pb's met jouw, is dit dus wat ik ondermeer ook bedoel...

Dan heb ik in die 8 jaar 1 ow te pakken omdat ik een mod zei dat ze niet kon modden en dat was nav van het topic waarin ik dus wordt gesproken in de mail van onze gebruiker naar het modteam...waar ik dus even ondergeschuffeld wordt omdat ik duidelijk een andere mening er op na hield.

Er zijn dus 2 gebruikers op dit forum die een heleboel verzieken voor andere gebruikers en hierdoor dus ook al een heleboel gebruikers niet meer komen, juist lieden die een groot aandeel in kennis en meningen hebben...

Moet mijn neus een andere kant op gezet worden om hier nog met plezier te mogen komen???

Ojajoh

Re: Beheer/modteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 10:44

Mij benieuwe hoe lang deze open mag staan, waarschijnlijk hooguit 5 min.

IK ben ook wel eens benieuwd naar het antwoord op deze vragen
IMO wordt er teveel in de zogezegde doofpot gedouwd

Eline

Re: Beheer/modteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 10:46

Over individuele zaken is het niet de bedoeling om een topic op forumzaken te openen, omdat we niet in kunnen gaan over de details die in welke zaak dan ook gelden tussen een gebruiker en de moderators.

Ik zal je later vandaag een antwoord sturen of vragen of één van de moderators je vraag beantwoord.