Een vraagje, is het mogelijk om na te gaan of je in een bepaald topic al gereageerd hebt, zonder al je eigen berichten door te moeten spitten?
Vaak komt er zo'n topic boven van "Hoeveel rijbroeken heb je" en dan wil ik reageren, maar dan weet ik niet meer of ik het al gedaan heb. Ben dus benieuwd of er een manier is om dat te zien.
Dat was mijn tactiek tot gister, want toen reageerde ik ergens en kon ik mijn bericht niet meer verwijderen, ondanks dat er niemand na mij had gereageerd.
Jes
Geplaatst: 21-11-10 11:22
Je kan bij zoeken betreffende topic naam invullen en dan bij auteur je eigen naam, dan moet het lukken denk ik.
Edit: Niet dus Gaat verder zoeken....
siskeh
Geplaatst: 21-11-10 11:27
*volgt dit even*
Wat ik heb is vaak juist andersom Dan heb ik ergens een stipje geplaatst(interessant topic, maar nog niet nodig om een reactie te plaatsen) Maar dan is er iets wat ik wil zeggen(tig pagina's verder) en dan weet ik niet meer of ik al eerder heb gereageerd
ik denk dat het wel moet lukken via de zoekfunctie. Eigen naam bij de auteur, de search beperken tot het betreffende subforum en dan zou een post vanzelf moeten komen bovendrijven als je er een geplaatst blijkt te hebben...
dan speel ik even advocaat van de duivel hoor, maar hoe vaak komt t voor en hoe erg is het dan dat het even wat moeite kost? Hoe erg is het om bij topics als 'hoeveel rijbroeken heb jij' een keer te veel te reageren? Of er niet in te reageren... Bij topics die er echt toe doen neem ik aan dat je het over het algemeen nog wel weet...
En dat bedoel ik overigens niet kleinerend naar zulke topics. Mocht het je echt vaak gebeuren dan toch wat kieskeuriger omgaan met op welk topic je nog wel en niet een stipje hebt?
Wat ik zelf overigens nogal eens doe is even zoeken op mn eigen naam. Als ik een topic dan al ontstipt heb en ik daarna nog wordt aangesproken dan komt het tenminste wel boven water...
Het kan wel snel maar dat is niet perse heel gebruiksvriendelijk
Je klikt dan op een 'Geplaatst' in het topic van een willekeurige gebruiker, daarna vervang je in de URL "uf=12345" door uf= met daarachter jouw user_id, dat kan je vinden door je profiel te openen. Voor xManon_ wordt het dan "uf=27351". Op die manier krijg je alleen de berichten die jij geplaatst hebt in dat topic te zien.