Ik zie wel eens bij bokkers in het onderschrift muzieknootjes staan of andere leuke tekentjes,.. hoe kom ik hieraan of is er iemand waar ik ze even van lenen mag ?
Poiuytrewq
Geplaatst: 19-11-10 15:28
Kopiëren van anderen
Of gewoon ALT+ een cijfertje uit je toetsenbord, waas de cijfertjes in een vierkantje op je toetsenbord zitten zegmaar, aan de rechterkant
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 19-11-10 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Tipje. Ga naar start in Windows, kies 'alle programma's' kies dan "bureauaccesoires" Klik dan op 'systeemwerkset' Vervolgens klik je op 'speciale tekens' In het schermpje wat je nu ziet kies je letterype 'wingdings' of wingdings 2 of 3 Je hebt dan een schat aan symbooltjes voor je neus. Klik op een symbool wat je leuk vind en je ziet de alt code verschijnen, je kunt ook op het symbool van je keuze gaan staan en dan klikken op kopieren, ga dan naar de locatie waar je het symbooltje wilt gebruiken en plak het daar. Best grappig hè? Overigens kun je de symbolen niet overal gebruiken, maar dat is een kwestie van uitproberen.
kavama
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-10 20:06
Sjips,.. ik heb een duitse laptop. Kan het zo gauw ff niet vinden.