kijk al lange tijd mee, maar reageer eigenlijk niet. Waarom niet!! hoor ik mensen denken. Nou daar had en heb ik nog steeds mijn redenen voor. Ik ben een voorstander van een open mind, en zeg dus wat ik denk. Ik weet helaas ook als geen ander dat het vaak niet goed uitpakt. Dus vandaar dat ik een stille meelezer was. Maar aan de andere kant is het ook vaak om mensen te helpen. Ik bedoel het echt goed. Ondanks dat ik nog maar 30 ben, heb ik helaas te veel mee moeten maken in die jaren, waardoor ik toch wel meer levenservaring heb op gedaan als menig ander. En nee, ben er zeker niet trots op, maar wil proberen andere hiermee te helpen.
Dus ga echt mijn best doen, goed uit de bocht te komen, maar bedenk dat ik het doe om jullie te helpen
Ben moeder van 3 kinderen, hebben 2 honden, 4 konijnen, 8 kippen en 2 boerenganzen. Binnenkort word ik eigenaar van Teun. Een fjordenruin van 2,5 jaar. Die staat nu nog bij vrienden in Limburg. Ik ga proberen hem zelf in te rijden, maar alle hulp is welkom natuurlijk. We wonen in een geweldige omgeving, en zal teun voornamelijk gaan gebruiken voor bosritten. Aangezien ik in het bos woon. Teun krijgt een vriendje of vriendinnetje erbij, en die is van vrieden van ons. Heb zelf mijn diploma groom/paardenverzorgester en rij al 22 jaar paard.