Ik erger me er de laatste tijd aan dat het echt een paar minuten duurt voordat de pagina om te antwoorden op een pb verschijnt. Ik klik dan gewoon op 'antwoord' maar het duurt echt zeker een minuut of twee. In de tussentijd kun je niks en lijkt het of internet vastloopt. Meer mensen met hetzelfde probleem?
Akecheta
Geplaatst: 17-11-10 22:06
Gelukkig heb ik hier geen last van. Ik vind Bokt soms wel traag in het switchen tussen pagina's, maar dan heb ik het zeker niet over minuten. Eerder 5 a 10 seconden.
Hmm, nee. Alleen bokt Verder doet hij ook niet moeilijk, alleen bij pb's.
Verona11
Geplaatst: 18-11-10 14:18
Dat heb ik ook! Het duurt heel lang voordat mijn antwoord verzonden is via een pb. Heel irritant. Wel langer dan een paar minuten. En nee, ik heb niet veel schermen opgenstaan. Ik heb ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar het bericht staat nog steeds bij postvak uit. Ik heb een vrij nieuwe computer, dus daar ligt het ook niet aan.
Verona11
Geplaatst: 18-11-10 14:19
Ik heb net nog even gekeken. Het is inmiddels al 33 minuten geleden, en het bericht staat nog steeds bij postvak uit.
Chica
Geplaatst: 18-11-10 14:22
Pas alsde PB gelezen word door degene waarvoor hij bedoeld is zal hij in verzonden komen te staan Dan is hij dus gelezen
Verona11
Geplaatst: 18-11-10 14:30
Chica schreef:
Pas alsde PB gelezen word door degene waarvoor hij bedoeld is zal hij in verzonden komen te staan Dan is hij dus gelezen
Ja inderdaad, klopt wat chica zegt. Maar mijn probleem is niet dat het niet verzonden is, maar dat ik lang moet wachten voor ik het scherm te zien krijg waarin ik kan antwoorden.
Gaat het, als het lang duurt, om een antwoord op een PB in een discussie die al langer duurt? Ben je met die persoon al langer aan het PBen over hetzelfde onderwerp (of iig nog met hetzelfde subject)?
Staan er heel veel berichten bij 'Berichtgeschiedenis'? Het zou niet meer dan een fractie van een seconde moeten duren voor je het antwoorden scherm krijgt.