Ooit ben ik een een topic gestart met deze vraag, kan alternatief en veterinair niet een apart topic worden?
Veel topics Vaak medisch verzanden in alternatieve geneeswijzen en dan kun je echt door de bomen het bos niet meer zien, ook wordt het altijd mot als je wat kritischer bent en graag wat meer bewezen geneeswijzen ziet die je na kunt zoeken in de literatuur. Het lijkt er op dat je alleen mee mag praten als je ook 'alternatief' bent, zo niet dan voelen mensen zich aangevallen, hierdoor wordt er vaak serieus tijdige behandeling niet gedaan of uitgesteld. Als het te kritisch wordt verdwijnt het naar de huiskamer en er worden dubbele topics gestart, eentje voor discussie of eentje voor meepraten.
Als dit gesplitst kan worden dan kunnen mensen daadwerkelijk zoeken en lezen wat wel of niet werkt.
(dubbelblind onderzoek heb ik het dan over) of de keuze maken voor alternatief. Met name over medische zaken lijkt mij het gerechtvaardigd en is de discussie misschien ook afgelopen. Zou medisch gespitst kunnen worden in veterinair en medisch? Het is mij een worst of mensen graag alternatief gaan, dat moeten ze helemaal zelf weten, dat is hun geld, maar ik vind het wel belangrijk dat ik zelf ook de informatie kan vinden waar ik naar op zoek ben zonder dat het onder wordt gesneeuwd door allerlei vage middeltjes of mineralen of readingen of vage websites zonder goede bronvermeldingen.