Mensen met koop-/verkoop ervaringen met Daan_Romi?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Mensen met koop-/verkoop ervaringen met Daan_Romi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 13:17

Zijn er mensen die koop- of verkoopervaringen met deze Bokker hebben of misschien weten waar ze op dit moment te bereiken is?

Ik heb al een paar maanden geleden iets van haar gekocht, verzenden ging steeds mis (verkeerd adres/verkeerd bezorgd, etc) en afspraak maken om op te halen wilde steeds niet lukken.
Zo zijn we vanaf sept al bezig en nu krijg ik sinds half oktober al geen contact met haar, maar ik heb wel betaald en nog niks ontvangen...

Ze is sindsdien ook niet meer Bokt ingelogd geweest, en via mail/telefoon en pb reageert ze niet.
Ik zou graag willen weten of er mensen gelijk (of andere) koopervaringen met haar hebben en/of mensen die weten waar ik haar op dit moment kan bereiken.

Omdat het om een vrij hoog bedrag gaat wil ik het graag op korte termijn in goede orde met haar afhandelen.
Ik hoop nog steeds dat het om pech/overmacht of iets dergelijks gaat en niet om oplichting...

bedankt!

reageren mag natuurlijk via pb!

Chica

Re: Mensen met koop-/verkoop ervaringen met Daan_Romi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 13:24

Even een EA mod een pbtje sturen, zij hebben vaker met een dergelijk bijltje te hakken en kunnen wellicht een tip geven :)

Berdien

Re: Mensen met koop-/verkoop ervaringen met Daan_Romi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 13:30

Wanneer je problemen hebt met de afhandeling van een transactie met Bokker via EA kun je een van de EA-moderators benaderen voor een bemiddeling. Zij gaan dan samen met en voor jou aan de gang om de zaak opgelost te krijgen.
Het openen van een ervaringstopic is niet toegestaan, vandaar dat ik dit topic op slot zet.