Account kwijt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alyssa_90

Account kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 20:52

Ik heb dus al 5 jaar een account op bokt.

Nou heb ik prive wat omstandigheden en vermoed ik dat iemand(die mijn wachtwoord weet) mijn account heeft verwijderd of wat dan ook.
Ik kan er in ieder geval niet meer op komen. Als ik mijn wachtwoord wil opvragen staat er dat de gebruikersnaam onbekend is. Wel heb ik het account opgezocht op bokt en kan je nog wel dat profiel bekijken. Dus nu snap ik eigenlijk niet wat er precies aan de hand is en ik wil eigenlijk mijn oude account terug. Ik weet nu ook niet wat ik moet doen, vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt om hier te kunnen posten.

Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt.

zigranta

Re: Account kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:53

Als de donder een mod pb-en voordat je er weer af word gegooid omdat je een schaduwaccount hebt!!

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:53

Een account kan niet zelf worden verwijderd alleen door moderators. Je kan het beste even contact opnemen met een moderator denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:54

Zou je mij een PBtje kunnen sturen met je gebruikersnaam en e-mailadres? Dan kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. Accounts worden niet verwijderd namelijk :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:54

Wat was je accountnaam dan? Volgens mij worden er alleen spam accounts verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:55

kleinvosje schreef:
Wat was je accountnaam dan? Volgens mij worden er alleen spam accounts verwijderd.

Ook die worden niet verwijderd. Alle accounts blijven bestaan.

Anoniem

Zelfs Spamaccounts worden niet verwijderd, deze krijgen alleen een permanente ban :)

itsmi

Je account kan niet zomaar verwijderd zijn. Dan zouden heel veel topics niet meer kloppen. Dus misschien heeft iemand je wachtwoord veranderd, of ben je te lang niet meer actief geweest (als dat bestaat, dat weet ik niet).

Wat je dan kunt doen, is wachtwoord vergeten aanklikken denk ik, en dan een nieuwe combinatie maken van wachtwoord/gebruikersnaam. Wat vreemd is, is dat je gebruikersnaam onbekend is. Heb je wel hoofdletters e.d. gebruikt?

Anders moet je Bart of Eline even PB'en.

Edit: Ahh ik zie dat Unwritten, eeeeeeh, sorry, Jans al voor je gaat kijken. Ik zou het aanbod aannemen ;)
Laatst bijgewerkt door itsmi op 08-11-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:56

ok, ik dacht dat ze wel verwijderd werden, weer wat geleerd ;-)

Alyssa_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 21:03

Ik heb op mijn computer altijd automatisch inloggen bij bezoek. Dus mijn account is iedere dag actief. Ik moest wel dit account aanmaken om dus een mod te kunnen informeren ed. Ik kan namelijk helemaal niks meer op dat andere account.

Ik dacht dus ook dat door diegene mijn wachtwoord veranderd was, vandaar dat ik wachtwoord ging aanvragen. Maar de computer kent met accountnaam geeneens meer. heel vreemd dus.

Maar er wordt nu naar gekeken, dus ben erg benieuwd wat er aan de hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:14

Inmiddels is het opgelost. TS kan weer op haar eigen account op Bokt. Zet ik hier een slotje.