Heb het ook eens geprobeerd.. En ik krijg het ook! Misschien heeft deze bokker een code in zijn profiel staan waardoor je die melding krijgt. Als je op annuleren klikt kan je wel gewoon kijken..
Lolacabana
Geplaatst: 08-11-10 15:36
Ik krijg het ook als ik dat profiel wil bekijken. Bij andere profielen heb ik dit niet.
Haha, moet je hiervoor een topic openen? Dat doet haar profiel al heel erg lang, komt inderdaad door een foto die erin staat. Maar wellicht had je dat ook wel via de pm kunnen vragen?
Ja, ik wilde hiervoor graag een topic openen. Ten eerste wist ik niet dat dit al zo lang gaande was, want ik zie het nu pas voor het eerst. Ten tweede leek het mij een logischere gedachte dat het een bug in bokt was, i.p.v. iets wat Antheman in haar profiel had.
Het was niet vervelend bedoeld hoor, ik vind het gewoon erg grappig dat iedereen het nu uit gaat proberen Er zijn meerdere profielen en topics waar ik het wel eens heb. Het komt inderdaad doordat je dan afbeeldingen van sites haalt waarvoor je officieel moet inloggen. De foto's zijn dan 'beschermt'.