Waarom moest je nou gaan? we hebben geen afschijd kunnen nemen! we hadden altijd lol! We lachen altijd! maar nu..? nu ben je er niet meer! Waarom.....? Waarom moest het zo gebeuren? plotseling.. Ik mis je heel erg! Ik denk aan je! Je zit in mijn hart oma! Ik zag je niet vaak.. En als ik je zag...Was ik blij, Gewoon te blij! Waarom moest dit gebeuren..? Ik was dol op je! Mensen gaan... mensen komen... Maar oma!Je blijf voor altijd in mijn hart!! als ik lol heb denk ik aan je !!
{}{2}{}
Pijn! Je verliest iemand Wat je niet wil... Waarom gebeurt het=
Je kijk naar de maan en de sterren.. en ej beseft het... die persoon had te veel pijn of gewoon onverwachts
Sterkte {}{3{} Vriendschap is voor mij mijn aller beste vriendin maakt me blij we blijven elkaar trouw we vertellen alles aan elkaar je blijft in mijn gezicht {}{}{}{} Wat vind je? Zou ik meer gedichten gaan schrijfen?
ik vind gedichten die rijmen mooier, maar dit is natuurlijk je eigen keuze, ze zijn niet erg professioneel, maar ik zou gewoon doorgaan met gedichten schrijven voor je plezier..
Karl66
Geplaatst: 07-11-10 13:38
Dit topic hoort op UK, maar omdat de TS nog niet genoeg berichten daar voor heeft, is het topic gesloten.