Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Ik zie Bokt meer als een forum voor paardenliefhebbers (die ook gewoon een leven naast hun paarden hebben) dan als een forum over paarden. Aan een forum dat uitsluitend over paarden gaat, heb ik persoonlijk ook geen behoefte.
Roosch schreef:En waar wil je de grens leggen?
Minimaal 4 keer per week rijden en 1 keer per week rijfoto's plaatsen?
Dan moet ik toch echt passen denk ik.
Nouks schreef:Ik zie Bokt meer als een forum voor paardenliefhebbers (die ook gewoon een leven naast hun paarden hebben) dan als een forum over paarden. Aan een forum dat uitsluitend over paarden gaat, heb ik persoonlijk ook geen behoefte.
Anne. schreef:Bianca, is dat zo erg dan?
Ik ben er pas sinds een jaar of 2.. maar ik kan me niet voorstellen dat het paardenforum kleiner is geworden. Het andere deel volgens mij juist groter. Zodoende zijn er ook meer mods nodig en zijn er dus ook mods met een wat minder paard-gerelateerde achtergrond. Ik weet overigens haast wel zeker dat iedereen die zich hier registreert iets met paarden heeft
Frantic schreef:Eens met TS, niks ten nadele van de uitverkorenen, maar 3 modders in een week die nooit of bijna nooit bij paard gerelateerd posten....
Ik had al eens voorgesteld Bokt te splitsen.... een paardenforum en een overig forum waar Bart dan een nieuwe naam voor mag vinden.....
Paardenposten sneeuwen zwaar onder nu en het blijkt te worden aangemoedigd.
@sanderD(bv) waarom heb jij je aangemeld voor een paardenforum als je niet van plan bent om over paarden te praten?