Rare banner icm foto's in de office lay-out

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Rare banner icm foto's in de office lay-out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 18:11

Beetje vage, titel, maar het is dan ook een beetje een vage error :+

Wanneer ik in de office lay-out op [img] klik om de foto's zichtbaar te maken komt de reclame banner die boven snel antwoorden hoort te staan ergens halverwege het topic te staan. Zodra ik het venster groter maak (wat ik wilde doen om een duidelijkere print screen temaken) spingt de banner terug op z'n plek boven snel antwoorden.

Ik kan de error reproduceren door gewoon dezelfde handelingen te herhalen. Ook wanneer ik dat doe in het venster dat ik net groter heb gemaakt waarbij de banneer terug op z'n plek sprong.

In volledig venster doet hij precies hetzelfde.

Twee voorbeeldjes
Afbeelding
Afbeelding

Omdat ik me bedacht dat beide voorbeeldjes toevallig met afbeeldingen van mijn album waren ben ik op EA nog wat topics af gegaan om te kijken of het daar aan lag. Hij doet het bij alle mijn album foto's die ik heb bekeken, maar ook bij alle photobucket foto's, bij tinypic doet hij het weer niet. Het lijkt dus niet geheel onwillekeurig, maar hij doet het ook niet altijd.
Ik heb ook ontdekt dat de banner op de plek blijft staan waar hij stond voordat ik de afbeeldingen zichtbaar maakte.

edit: wellicht handig erbij te vermelden, ik werk hier nog met een prehistorische versie van IE te weten 6.0.

BartVB
Eigenaar

Re: Rare banner icm foto's in de office lay-out

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:33

IE6 ondersteunen we niet meer. Bokt hoort er soort van bruikbaar op te zijn maar daar houdt het ook mee op. Dit soort problemen zijn 99% zeker een probleen van IE6 zelf, het is niet meer de moeite om daar met een hoop gedoe omheen te werken waardoor we mogelijk weer problemen krijgen met browsers die zich wel/beter aan de standaarden houden :)

Enige dat ik je aan kan raden is overstappen naar een meer recente browser. Het nog steeds gebruiken van IE6 is ronduit gevaarlijk :\

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 18:46

thx, ik zal het doorgeven aan de IT afdeling hier ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 18:09

Ik heb ondertussen een update gekregen naar IE7, maar de banner gaat nog steeds door de foto's heen gaat staan. Of wordt IE7 ook al niet meer ondersteund?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:10

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik zal binnenkort eens gaan testen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 23:42

Net hier thuis in IE8 diverse ITP topics af gegaan en daar heb ik er geen last van.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:31

Is hier nog verder problemen mee? Of is het opgelost? :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 15:35

In IE7 in de Office lay-out heb ik dit nog steeds regelmatig als ik foto's zichtbaar wil maken.