Hi, weet niet of meer mensen dit hebben, de topics die ik bekijk zijn ineens te smal geworden waardoor ik niet alles meer kan lezen. Heb ook geen schuifbalkje. Wel onderaan mn pagina maar niet om mn topics opzij te kunnen scrollen zeg maar. Beeld staat gewoon op 100% en heb ook alleen hier op bokt er last van. Ook lijkt het vakje voor nieuwe berichten (mn prive berichten dus) verandert. Is dit meer mensen opgevallen?
Zou je een screenshot kunnen maken? Het is zo niet helemaal duidelijk wat er nou precies mis gaat.
Jet
Geplaatst: 02-11-10 17:58
Ik heb dat dus af en toe ook met sommige topics. Een screenshot lukte me niet, maar dit topic is een voobeeld als je even een stukje naar beneden scrollt. [VT] 'Oublies/hoorntjes'. Rolletjes gevuld met room! . Stukjes tekst tussen twee foto's in is niet helemaal tot het eind leesbaar en na de foto's is dat weer zo met een stukje tekst.
800x600 is ook wel erg inniminie Maar goed, dan hoort het nog steeds leesbaar te zijn. Ik heb wel een vermoeden wat het probleem is (en dat probleem heet Internet Explorer ).
Ik ga kijken wat ik eraan kan doen...
Jet
Geplaatst: 03-11-10 17:22
Wat bedoel je eigenlijk met 800 x 600? Ik gebruik inderdaad Internet Exlorer, dat klopt wel. Maar ik heb dit probleempje pas sinds een week of twee-drie denk ik, zeker niet langer.
Ik had dit van het weekend ook! Maar niet bij ieder topic. Nu is het wel gewoon weer normaal !
kimmie1
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 23:33
Ik denk dat het 800x600 gaat over mn beeldschermresolutie? als ik die hoger zet zijn de mn letters en picotgrammen zo klein dat ik dr een microscoop bij kan gaan pakken. Heb er ook alleen hier op bokt last van.
Jet
Geplaatst: 04-11-10 01:07
Mijn beeldschermresolutie staat op 1024 x 768 en ik heb er dus ook last van... En dus ook alleen op bokt...