Jaja, er is achter de schermen weer fanatiek gewerkt aan een heus halloween logo!Wat vinden we ervan? Ik vind em wel leuk, alleen vloeken de kleuren van Julius en de pompoen een beetje met elkaar
ik zag hem niet, vind hem leuk. maar vind de kleuren wel een beetje vloeken, voorderest is die echt super leuk!
Interessant Misschien hadden ze Julius zelf wel zwart (vleermuis?) kunnen maken Ik vind zo'n thema-logo wel (Halloween) sfeer verhogend
Hij is gaaf Ik kom al helemaal in de stemming, de cake pops staan ook al klaar. Laat de kinderen maar komen
Naborah schreef:Interessant Misschien hadden ze Julius zelf wel zwart (vleermuis?) kunnen maken Ik vind zo'n thema-logo wel (Halloween) sfeer verhogend mee eens je komt wel in de stemming zo!
Hij is leuk hoor! Altijd wel leuk met die thema's!Hij viel me ook gelijk op toen ik inlogde, heel positief
Ik vind hem wel mooi! Ik denk dat het een beetje vloekt omdat Julius en de pompoen beide oranje zijn, maar verschillende tinten.
Dewii schreef:Ik vind hem wel mooi! Ik denk dat het een beetje vloekt omdat Julius en de pompoen beide oranje zijn, maar verschillende tinten. ah okee thnx