Zoekfunctie: zoek niet in EA forums?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Zoekfunctie: zoek niet in EA forums?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 14:23

Er is zo'n vinkje in de zoekfunctie om niet in HK-fora te zoeken. Nu vroeg ik me af of het misschien geen ideetje is om eenzelfde vinkje te voorzien voor EA-fora... Dit omdat ik merk dat als je bv. ervaringen over een bepaald merk zoekt, waarvan je veel verhalen zelfs in de HK kan vinden, ik vaak eerst een ellelange lijst EA-topics krijg waarin spullen van dat bepaald merk worden aangeboden.
Je kan aangeven om te zoeken op die en die fora, maar vaak staan zulke ervaringsverhalen heel verspreid over Bokt, daarom...

Het is maar een ideetje, misschien is het een stom idee :+

Eline

Re: Zoekfunctie: zoek niet in EA forums?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:57

Geen stom idee, maar wel ééntje die we niet gaan implementeren Y;(
Het 'zoek niet in HK vinkje' is een makkelijke oplossing om direct een aantal fora uit te sluiten waarin over veel verschillende dingen gepraat wordt die in het verleden je zoekresultaten 'vervuilden'. Voor het uitsluiten van specifieke fora, zoals nu EA, kun je gebruik maken van de mogelijkheid die je hebt om in één forum of 'tabblad' te zoeken. In jouw geval denk ik dat je de resultaten krijgt die je zoekt als je alleen 'informatief' of eventueel 'informatief' en 'kantine' uit de 'doorzoek forums' lijst selecteert?

Tieneke

Re: Zoekfunctie: zoek niet in EA forums?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 12:43

Kon proberen he :+

Snap het wel, het is dat je in zo'n geval dan eigenlijk alle tabbladen moet aanvinken om zoveel mogelijk info te krijgen. Maar zoals ik zeg: niet geschoten is altijd mis :)