Zo kwam ik een topic tegen over de werking van een dressuurstang. Ik lees de beginpost, denk: Hé, interessant!
Vervolgens lees ik meteen dat het pure mishandeling is. Een van de vele voorbeelden.
Ik irriteer me hier zó gigantisch aan! TS, vraagt iets, en krijgt meteen een totaal ander antwoord dan een vraag die vaak uit interesse lijkt voor te komen, wordt meteen door een ander gebruikt om een bepaald voorwerp of methode compleet af te branden.
Waarom? Waarom? Waarom?
Of een vraag, of iets mogelijk is. Die wordt beantwoord met dat het niet kan, zonder dat te onderbouwen of door argumenten te gebruiken die kant noch wal slaan... Wat heeft degene die de vraag stelt hier nu aan? En waarom zeggen de mensen vinden dat het niet kan, niet gewoon dat ze zich er niet goed bij voelen, maar dat ze geen duidelijke argumenten hebben?
Waarom? Waarom? Waarom?
Waarom, loopt een vraag, altijd uit op totáál iets anders, waar degene die de vraag heeft gesteld helemaal niet om heeft gevraagd? En dus nog steeds nauwelijks een steek verder is?

Kan aan mij liggen hoor, maar ik irriteer me er echt aan.
Heb laatst een sticky gezien op BB, dacht: "Heee, dat kan op meerdere onderwerpen van toepassing zijn, een dergelijk sticky."