Actieve onderwerpen ; Geen EA-topics mogelijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Actieve onderwerpen ; Geen EA-topics mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:54

Ietwat onduidelijke titel, vandaar dat ik hem even toelicht.

In de Dienstmededeling van begin augustus nav de resultaten van de bezoekersenquête, zie hieronder, is het mogelijk om een vinkje te zetten zodat je niet meer in de HK fora zoekt. Ook bij Actieve fora kun je zo een vinkje zetten voor alleen paardgerelateerde topics.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om uit die lijst van actieve onderwerpen ook de EA-topics te kunnen uitzetten via zo'n vinkje? Ik vind persoonlijk al die topics die op EA staan redelijk vervuilend voor het overzicht...

Onderwerp: [Dienstmededeling] Veranderingen nav bezoekersenquête
Eline schreef:
Actieve onderwerpen
Via actieve onderwerpen vind je de topics waarin als laatste gereageerd is. Veel mensen vroegen of hier een onderverdeling in gemaakt kon worden tussen algemene en paardgerelateerde onderwerpen. Dat is er nu: door het vinkje ‘Alleen paardgerelateerde onderwerpen’ aan te zetten, zie je enkel de actieve onderwerpen in de paardenfora.

Anoniem

Re: Actieve onderwerpen ; Geen EA-topics mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:56

Zit er op mobiel Bokt eigenlijk ook zo'n vinkje, kan hem daar niet vinden...

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:54

Nee, dat is niet mogelijk. Er wordt al een tijdje gewerkt aan het 'uit het forum halen' van Eenmaal Andermaal. De tijd die in het programmeren van een extra vinkje/keuzemogelijkheid zou gaan zitten, steken we op dit moment liever in EA zelf, juist ook omdat het om een oplossing zou gaan die eigenlijk maar een relatief korte tijd zichtbaar zou zijn.

Lia: op m.bokt.nl is het vinkje er inderdaad niet. Dat is één van de functies die mobiel niet beschikbaar is zodat de site zo snel/simpel mogelijk blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:17

Duidelijk :) Bedankt voor je antwoord. Hopelijk schiet het EA-systeem qua alles goed op, en kan er mee gebeuren wat Bokt zo lang voor ogen ermee heeft.