Hoi iedereen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

catzkillz

Hoi iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 14:25

Mijn naam is Julie, 22 jaar, studente Toegepaste Taalkunde en woonachtig in Antwerpen, België.
Vroeger reed ik dressuur, maar wegens school en tijdgebrek en al die zever, ben ik met veel pijn in het hart moeten stoppen..
Maar nu ben ik back in business ;) weliswaar in een andere tak van de paardensport. Sinds kort heb ik me namelijk gewaagd aan
het westernrijden, en ik vind het geweldig!
Ik heb al 2 lesjes meegereden op de Gipsy Horses Ranch, en ik hoop dat ik er nog veel meer zullen volgen..
Zelf heb ik geen paard, maar in de toekomst hoop ik dat dat er wel van komt, eens ik er de ruimte en tijd voor heb.

Verder zijn mijn hobbies dansen, tekenen en fotografie. Samen met mijn vriend heb ik 3 spaanse windhonden die we via een organisatie gered
hebben uit Spanje.

Als jullie nog iets willen weten, just ask :)

XxMandyx

Re: Hoi iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:37

Leuk! Westernrijden lijkt me ook leuk om te doen. ;)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:44

Veel plezier op Bokt!

HouvanPonys

Re: Hoi iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:46

:wave:
Welkom!

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 14:30

Ondertussen, 2 jaar later een aantal veranderingen in m'n leven :)
Heb een nieuwe liefde, bij wie het paardenvirus ook aanwezig is, altijd handig <3 en daarnaast heb ik een nieuwe viervoetige vriend!

Sinds eind december 2012 heb ik namelijk m'n eigen paardje :D Het is een grote bonte loebas geworden die nu de naam Vegas Q draagt (oorspronkelijk Quinten). Ruin van 6 jaar, is opgeleerd (basis, vooral longe vermoed ik) geweest (op z'n 3j zoiets dacht ik) en dan op de wei gezet om een lekker lui leven te leiden. Nu 3 jaar later bouwen we alles rustig op! En tot hiertoe loopt het verbazend goed.

Op mijn profiel vind je al een paar foto's, ik hoop er gauw, als het wat beter weer is, een hele hoop te kunnen maken :)