[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:13

tijd dat iedereen daar dan eens een kijkje kan gaan nemen
er word wel gezegt dat daar niks geroddeld word, maar een boktlog daarop zou ook wel mogen Lachen

edit: teveel typos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-07-03 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:15

*zegt niks*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:36

Wat Steef betreft. In veel van zijn reacties staat wel iets van waarheid in, maar hij moet gewoon eens beseffen dat het soms gewoon beter is om je mond dicht te houden en niet overal op in te gaan. Laat lekker...
Maar dat is dan mijn mening.

En ik denk dat Steef zijn ban niet alleen met berichten op het publieke bokt te maken heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:54

Ik moet zeggen dat ik (nog) geen topic heb kunnen vinden waarin Steef reacties plaatst die tot een ban leiden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:08

ow lees nu mijn post
goh, moet dat ook nog voor bokt
en zie dat ik ook een officiele waarschuwing heb en dat in dat topic dat ik wat zeg over voorover zitten en lenzen,
wat een kwats en kon dat niet via pb, hotmail lees ik zelden Slapen

pb voor officieel bezwaar is onderweg Dromen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 23:00

Kawa, vind je het erg als ik niet op het grootste deel van je 'argumenten' in ga? Het overgrote deel is gebaseerd op wat suggestieve vermoedens en uit de lucht gegrepen feiten Scheve mond Geen zin dat allemaal te gaan weerleggen.

Een officiele waarschuwing krijg je altijd via de mail en daar staat dan ook duidelijk in de hoeveelste waarschuwing dat is en of het een officiele waarschuwing is of niet. Dat gebeuren over die 'houteren gulden' opmerking was een simpel PBtje van me met de melding dat ik dat bericht verwijderd had omdat het een compleet offtopic oneliner was (als ik het me goed herinner).

runningkawa schreef:
Maar ik merk wel dat Steef van Bart ook niks verkeerd mag zeggen of het is fouteboel, terwijl andere, zal geen namen noemen, zelf heel vaak te ver gaan, maar nog steeds online kunnen

Dit soort argumenten kan ik niets mee aangezien ik over 'die anderen' nog nooit iets van je gehoord hebt. Over iets dat ik niet zie stuur ik ook geen waarschuwing en dat houd ik dan ook niet in m'n achterhoofd bij toekomstige problemen.

Missy; die ban heeft alles te maken met zijn postings op Bokt, ik zou niet weten waar het verder over zou moeten gaan Verward

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:11

Bart, kan je misschien een paar voorbeeldtopics geven? Want in zijn vorige ban kan ik mij eerder vinden dan in de deze. Ik heb even op steef zen naam gezocht, en snel de slotjes afgegaan Knipoog. En buiten die topics bij rassenpraat(die al even geleden zijn en waar hij aangevallen werd) is alleen dat topic van runningkawa op slot gegaan. En daar was Steef toch niet 'erg' bezig?

Maar ik ben wel blij dat je dit op Bokt zet, hoewel je toch weet dat er een discussie volgt. Zeker omdat Steef geen onbekende bokkers is(zoals iemand met 5 berichtjes).

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:12

Tjee, wat gaat men hier toch diep in de stof in! In dit geval lijkt mij een PB op zijn plaats. Ik wordt persoonlijk een beetje moe van het vitten op... Gewoon laten rusten. Zo is het nu eenmaal en ik denk niet dat men van gedachten veranderd met deze opmerkingen...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:14

BartVB schreef:
Missy; die ban heeft alles te maken met zijn postings op Bokt, ik zou niet weten waar het verder over zou moeten gaan Verward


Ik doelde eigenlijk op pbtjes... Scheve mond

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:30

Dacht ik ook, Missy (door eerdere info hieromtrent).

En het is toch niet echt waar dat Runningkawa voor haar uitspraken op dit topic een officiële waarschuwing heeft gekregen?
Ze zit gewoon wat af te stomen en ik kan eerlijk gezegd alleen maar geweldig lachen om de manier waarop ze dat doet.
Voelt iemand anders zich nou zo aangesproken of benadeeld?
Laat het horen.
En laat Kawa anders lekker verder runnen. Met dat frisse bokje hier en daar doet ze in mijn ogen niemand kwaad.

Kijk anders die gewraakte Arabierentopics maar eens na; da's ECHT andere (grove, platvloerse, ordie) koek!
Het is dat ik hier net pas geleerd heb dat je bilharen ergens van overeind kunnen gaan staan; anders had ik TOEN dat merkwaardige gevoel al kunnen verklaren! Haha!

Beschouw dit dus maar als mijn publiek bezwaar.
.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 23:54

PBs? Kan me niet echt herinneren dat ik PBs van hem doorgestuurd heb gekregen, als dat zo is dan is dat iig niet enorm blijven hangen of was dat een hele tijd geleden.

Als Runningkawa dingen gaat beweren die zeker niet waar zijn dan voel ik me idd benadeeld, al helemaal als die dingen afbreuk doen aan de integriteit van Bokt...

BTW eeeh, waarom horen we nu pas over dat Arabierentopic?
Ik kan daar echt vrij slecht tegen. Legio mensen die maar roepen dat de sfeer soms zo ver beneden nul is, dat het beheer en de mods soms niet of verkeerd ingrijpen maar ondertussen horen we bijna nooit iets van de Bokkers op een klein redelijk vast clubje na (die we dan ook erg dankbaar zijn voor de hulp Haha!) Scheve mond Een beetje krom vind ik dat eigenlijk Scheve mond

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:07

Ik kan me daar zo over opwinden zeg.Het lijkt wel een kleuterklasje af en toe.Als er een op z'n lazer krijgt dan is dat niet eerlijk,want die heeft ook wat gedaan...........en zij ook......en hij heeft dit gedaan.Als we nou eens allemaal naar ons zelf kijken en niet naar anderen.
Maar waar ik me eigenlijk nog het meest over verbaas is het feit dat er nog taal en uitleg word gegeven ook.Dit is geen aanval op jou Bart,maar je hebt een mededeling gedaan en jij bent niemand taal en uitleg verschuldigd dat is jou goedrecht als webmaster Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 01:02

BartVB schreef:
BTW eeeh, waarom horen we nu pas over dat Arabierentopic?


Dat staat op slot, dus neem aan dat iemand daar van wist?
Neem aan dat deze het is?

[RP] [ARABIER] Welke talenten? Arabier id sport.

Bart doet hier puik werk hoor OK dan! om Bokt draaiende en ge olied te houden Lachen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 01:08

Ik heb de links al op icq doorgestuurd naar Bart, met de vraag of bepaalde mensen daar een waarschuwing/ban hebben gehad...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 02:10

Volgens mij ging het inderdaad om de arabierentopics (oa mijn topic). Helemaal mee eens dat Steef daarvoor een ban gekregen had, want ondanks mijn verzoeken om weer normaal te doen ging hij gewoon door met het verzieken van het topic. Maar met hem ook anderen hoor. Of Steef het nou allemaal meent of niet.....duidelijk is wel dat hij botte opmerkingen plaatst om mensen uit hun tent te lokken....een dat is niet echt de bedoeling in serieuze topics als arabier id sport Knipoog En de berichten van Steef waar het echt om gaat, kun je niet meer terugvinden in dat topic, want ze zijn verwijderd Knipoog

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:35

BartVB schreef:

BTW eeeh, waarom horen we nu pas over dat Arabierentopic?
Ik kan daar echt vrij slecht tegen. Legio mensen die maar roepen dat de sfeer soms zo ver beneden nul is, dat het beheer en de mods soms niet of verkeerd ingrijpen maar ondertussen horen we bijna nooit iets van de Bokkers op een klein redelijk vast clubje na (die we dan ook erg dankbaar zijn voor de hulp Haha!) Scheve mond Een beetje krom vind ik dat eigenlijk Scheve mond


die is op slot gezet door een moddie, is dat niet voldoende?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:51

chantal21 schreef:
Ik kan me daar zo over opwinden zeg.Het lijkt wel een kleuterklasje af en toe.Als er een op z'n lazer krijgt dan is dat niet eerlijk,want die heeft ook wat gedaan...........en zij ook......en hij heeft dit gedaan.Als we nou eens allemaal naar ons zelf kijken en niet naar anderen.
Maar waar ik me eigenlijk nog het meest over verbaas is het feit dat er nog taal en uitleg word gegeven ook.Dit is geen aanval op jou Bart,maar je hebt een mededeling gedaan en jij bent niemand taal en uitleg verschuldigd dat is jou goedrecht als webmaster Haha!


Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Als ik dit zo lees zou ik een volgende keer die mededeling al niet eens meer doen. Vind het supernetjes van Bart dat hij het doet. OK dan! . Laten we dan ook een beetje respect voor hem hebben en er vanuitgaan dat hij zoiets niet zomaar doet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 09:53

Lielle, het ging me meer over het grotere geheel, dat arabierentopic was maar een voorbeeldje Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:55

ik was al wat verbaasd Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:11

Mijn mening is (na het doorworstelen van de topics) dat niet alleen steef hier de schuld is. De andere twee heren waren nou ook niet al te aardig, daarnaast geeft Steef ook heel vaak commentaar waar je heel veel aan hebt en is hij in mijn ogen kundig. Ik ben het er wel mee eens dat je niet alles kan zeggen, ook ben ik het ermee eens dat als waarschuwen niet helpt iemand dan een (tijdelijke) ban moet krijgen. Maar ik denk ook dat er wat meer naar de omstandigheden gekeken moet worden. In die arabieren topics word het hem ook niet makkelijk gemaakt, en die ene opmerking over die lenzen..... ik denk dat dat niet een reden is om iemand te bannen.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:13

gijsenkim schreef:
Mijn mening is (na het doorworstelen van de topics) dat niet alleen steef hier de schuld is. De andere twee heren waren nou ook niet al te aardig, daarnaast geeft Steef ook heel vaak commentaar waar je heel veel aan hebt en is hij in mijn ogen kundig. Ik ben het er wel mee eens dat je niet alles kan zeggen, ook ben ik het ermee eens dat als waarschuwen niet helpt iemand dan een (tijdelijke) ban moet krijgen. Maar ik denk ook dat er wat meer naar de omstandigheden gekeken moet worden. In die arabieren topics word het hem ook niet makkelijk gemaakt, en die ene opmerking over die lenzen..... ik denk dat dat niet een reden is om iemand te bannen.

Steef werd daar zelf aangevallen, er waren mensen genoeg die in dat topic veel groffer bezig waren.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 10:29

Angelke, dat is, zoals ik al eerder heb gezegd, helemaal niet relevant. Als Steef er in een dergelijke situatie voor kiest om terug te hakken is dat zijn keuze maar dan zijn de consequenties ook voor hem en dat weet hij heel erg goed.

Gijsenkim; er is altijd wel een reden te bedenken voor iemand zijn/haar gedrag, er is altijd wel een excuus. Trust me, ik heb al _heeeeeel_ veel door de vingers gezien in dit geval, maar op een gegeven moment is de maat gewoon helemaal vol. Dat punt is nu dus bereikt (voor de tweede keer alweer Scheve mond).

Sure, hij heeft soms ook nuttige bijdragen, dat is dan ook de enige reden dat hij nu alweer een tijdelijke ban heeft en geen permanente.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:53

I trust you!!! OK dan!

Het spijt me, iemand kan nog zulke nuttige bijdragen hebben dat maakt hem niet onaantastbaar. Als Anky hier de boel zat de verzieken dan mochten ze die er van mij net zo goed uitbonjouren. Gelijke monnikken gelijke kappen. Vind dat je al veel te vriendelijk bent Bart. Ik had er niet zo knap als jij mee kunnen omgaan Haha! Had er meteen op inge

Clown

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:10

Fasel schreef:
I trust you!!! OK dan!

Het spijt me, iemand kan nog zulke nuttige bijdragen hebben dat maakt hem niet onaantastbaar. Als Anky hier de boel zat de verzieken dan mochten ze die er van mij net zo goed uitbonjouren. Gelijke monnikken gelijke kappen. Vind dat je al veel te vriendelijk bent Bart. Ik had er niet zo knap als jij mee kunnen omgaan Haha! Had er meteen op inge

Clown


slijmbal Haha! Haha! Haha!

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik het niet geheel als alleen Steef zijn " fout" zie...........hij is ook wel uitgedaagd hoor, maargoed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:28

Bart ik ben blij dat je hier hebt willen antwoorden.

Maar toch wil ik ff door zeuren Haha!

Nogmaals dat Lenzen gedoe was niet als hakken bedoeld, maar het is een uitspraak die een eigen leven gaat leiden, gewoon omdat hij briljant is.
Dat daar nu een officiele waarschuwing van moet komen, snap ik nog steeds niet. En blijkbaar zal ik dat ook nooit gaan snappen Verward

Ik ben de eerste die toegeeft dat ik ook wel eens over de grens ga, maar geef me dan een officiele waarschuwing en niet bij zoiets onzinnigs.

En dat Steef ook regelmatig over de grens gaat, weten we ook allemaal.
Maar ook nu is hij niet de enige die een ban verdient in dat arabieren topic.
Dan allemaal, of allemaal niet.

En dan nog een vraagje, zo'n waarschuwing, hoe lang blijft dat geldig, altijd? of gaat dat na bv 3 maanden weer weg?