Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frantic schreef:sterker nog, een topic over de nieuwe ruiter van Totilas gaat op slot, we moesten verder in het eerste topic... doen mensen dat en dan zegt een andere mod, jullie gaan off topic!!!!
Schiet mij maar lek!
molenbeersel schreef:ik dnek dat heel veel mods zomaar wat doen....
en niet eerst goed lezen.
mijn verkooptopic werd gesloten omdat ik laarzen aanbood. en die bij alles voor ruiters zouden horen.
terwijl het gewone laarzen waren.......
om stom voorbeeld te geven....
delerium schreef:in topics zoals dat van Totilas komen begrijpelijkerwijs erg veel reacties. Velen hebben dat gemerkt omdat reageren af en toe veel pogingen kostte omdat er zo rap nieuwe reacties geplaatst werden. Dat topics zo hard gaan is enerzijds fijn, maar er werden ook zeer veel offtopic reacties geplaatst. Dat je deze niet meer kunt terugvinden is niet raar aangezien ze verwijderd zijn. Je ziet dus een vrij goedlopende discussie, maar dat is vooral te danken aan het snelle en vele modden erop. Dat dat nodig is is jammer, maar het is geen doen als er herhaaldelijk hulken geplaatst worden en mensen nog zo fanatiek offtopic gaan een topic open te houden. Dat dit te maken zou hebben met willekeur, eigen interpretaties etc is absoluut niet fair naar de mods die hier bloed zweet en tranen hebben gewerkt maar uiteindelijk geen andere keuze meer hadden dan een slotje... In het totilastopic is bijvoorbeeld een intensief overleg en samenwerking met zowel de rest van de mods en de nieuwsredactie...
Don't shoot the messenger, of in dit geval degene die uitvoert wat door velen besloten is...
delerium schreef:Er zijn alleen al op de laatste 2 pagina's over de 35 reacties verwijderd. Allemaal offtopic. Serieus, er was gewoonweg geen redden meer aan...
Dat alles een wisselwerking is kan ik alleen maar met je eens zijn. Maar ik, als gewoon simpele ik, denk dan "dan maak je toch een HK-topic aan om over Totilas te praten?
Qua sluitgedrag van mods wil ik nog wel even kwijt dat dat erg afhankelijk is van welk forum iemand modt... Op VMR bijvoorbeeld krijg ik enorm veel verkeerd geplaatste topics, dus is het verplaatsen... Op andere fora staat er niet gauw iets verkeerd geplaatst maar zijn de meeste onderwerpen erg ruziegevoelig. Heeft er allemaal mee te maken