ITP en LK

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 14:41

scooby schreef:
Ik vind eigenlijk ook serieuze porttretfoto's nog wel op ITP kunnen. Maar de "kijk-nou-wat-ik-vandaag-in-de-manen-van-mijn-pony-heb-geknoopt- foto's" wat meer bij LK.


Neeh vind ik niet, tenzij je vraagt hoe zijn bouw/gangen zijn dan wel bij in the picture anders niet!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:35

Ik snap niet dat "men" niet het verschil snapt tussen ITP en LK.

Wat mij betreft mag de scheidslijns nog wel iets duidelijker getrokken worden. ITP voor alle sportfoto´s (training, wedstrijd, les, enz enz) en alle overige foto´s waar een paard op staat (in het land, buitenrit, strand, en alle verdere gekkigheid) bij LK.

Nu is het nog steeds een zooitje op ITP. Ik kan me best irriteren aan het feit dat ik een topic open op ITP en vervolgens een pony/paard zie staan in alle poses in een weiland of op stal oid...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:41

Helemaal mee eens Mause, alleen zoals ik al eerder in het topic zei; Net op het moment dat ik het dacht te begrijpen werden trainingsfoto's door moderators verplaatst van ITP naar LK. Vandaar dat ik hem nu niet meer vat.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:33

Sjuimpje schreef:
Helemaal mee eens Mause, alleen zoals ik al eerder in het topic zei; Net op het moment dat ik het dacht te begrijpen werden trainingsfoto's door moderators verplaatst van ITP naar LK. Vandaar dat ik hem nu niet meer vat.


Hmm, dat was mij nog niet opgevallen, omdat ik nog bijna niet op LK gekeken heb.... Maar als dat zo is, ligt het dan niet aan het feit dat de moderators zelf niet goed weten wat waar hoort en hierdoor ook de rest in verwarring brengen??

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:41

mwah de moddie's zullen het echt wel weten hoor. Foutje is mensenlijk, ze hebben zelf die regels opgestelt en zelfs ik snap het Tong uitsteken

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:20

ook al snap jij het, Avanti, dan wil dat niet zeggen dat het toch niet nog regelmatig verkeerd gaat. Kijk maar naar het aantal verplaatsingen bij ITP en LK.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:17

[ITP] Foto's van jezelf

[ITP] Foto'tje van Quirina'tje

[ITP] Bezoek aan de nieuwe heuvel

[ITP] jaja,ik ben blij met mijn digi !

[ITP] Mijn foto's hengstenshow nieuwe heuvel

[ITP] Eindelijk.. Ynskje heeft een veulen !!

Willekeurig een stel eruit gevist die op ITP staan.

Citaat:
ITP voor alle sportfoto´s (training, wedstrijd, les, enz enz)


Harstikke leuk, maar ik sport dus niet, ik heb geen startkaart, breng mijn paard niet uit....
Dus foto's van mij PONYS moeten maar op LK omdat ik niet met ze sport?

Ik vind het een erg gezeur allemaal eerlijk gezegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:22

maar als je rijd, dan train je toch?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:28

yep, maar ik krijg het gevoel dat de "dressuurmutsen" Haha! op ITP zitten, en dus de ponymensen op LK, en ik vind het gewoon heel erg jammer dat je die scheiding krijgt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:31

ik ben ook geen dressur muts Haha!

nee dat idee krijg ik niet
alleen wel wat hierboven al veel aangehaald werd, dat veel jonge mensen veel spelen met hun pony en dus eerder bij LK zitten.

Joyce

Berichten: 6372
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:41

Maar Stef, zoals RK al zegt, al staan ze allemaal bij ITP dan krijg je toch nog steeds dat je naar dezelfde foto's kijkt. Ik keek toen niet (vaak) naar wedstrijdfoto's, en nu nog steeds niet. Geldt ook voor trainingen. Ik heb er geen problemen mee dat ik nu mijn foto's alleen bij LK 'kan' plaatsen, kan best begrijpen dat sommige mensen paarden in de wei niet interesant vinden om naar te kijken, of tijdens een wandeling.
Maar wanneer je rijd (traint?) en daar foto's van heb, kan je die toch ook gewoon op ITP zetten ookal is het met je pony?! Ik zie het probleem daar eerlijk gezegt niet van in. Ook als je VD doet met je pony's, kun je die ook gewoon bij ITP zetten toch? Denk als straks iedereen snapt waar welke foto's moeten, het best een goede oplossing is. Vond het in het begin onzin dat het gescheiden werd, maar nu verdwijnen je foto's tenminste niet binnen een halve dag naar pagina 3.
Dat er een scheiding pony/paarden mensen komt, ahg, misschien is hij nu duidelijker zichtbaar, maar ik denk dat die er altijd al was.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:41

ik denk dat de hele boel gewoon makkelijk bij elkaar kan. alleen de maximale aantal topics per pagina moet gewoon omhoog, laten we zeggen het 3 dubbele.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:15

stef schreef:
Krijg een beetje het idee dat de paarden(mensen) op ITP zitten en de pony's (mensen) op LK


Dit zou ik persoonlijk een betere scheiding vinden.
Ik bijvoorbeeld vind de 'pony foto's' veel leuker. En merk ook dat de 'wat' jongere Pinky's foto's veel leuker vinden. En die doelgroep kijkt op LK.
Zelf moet ik toegeven dat ik ook nog amper op ITP kijk. Niet mijn type paardrijden... Toch horen de foto's van Pinky onder het zadel daar, denk ik, jammergenoeg...
Ik zie zelf dus liever een paarden en een pony gedeelte, maarja, wie ben ik Clown

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:19

SuperPepeijn schreef:
ik denk dat de hele boel gewoon makkelijk bij elkaar kan. alleen de maximale aantal topics per pagina moet gewoon omhoog, laten we zeggen het 3 dubbele.

Daar zat ik ook aan de denken, maar het driedubbele Wow!
Wat dacht je van ongeveer 10 ? Haha!

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:04

Als je nou op ITP alle foto's plaatst waarop gereden wordt en waar niet gereden wordt bij LK.

Als je dan een keer zwemfoto's hebt en je zit erop dan plaats je die gewoon bij LK. Of dat je voor een poseer foto ff op je paard bent gaan zitten.

Ach verder vind ik het allbei wel leuk, de foto's zakken in iedergeavl niet zo snel meer naar beneden.

We kunnen ook gewoon ITP 1 en ITP 2 maken en dan gewoon het zaakje verdelen.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:29

Wow SP, het 3 dubbele Verward
dan blijf je scrollen...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:10

inderdaad machie, goeie oefening Knipoog

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:13

SuperPepeijn schreef:
inderdaad machie, goeie oefening Knipoog


voor mn wijsvinger Verward
dan zit ik binnenkort met een scrollwijsvinger...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 00:32

machie schreef:
Wow SP, het 3 dubbele Verward
dan blijf je scrollen...

Maak er een sleep vinger van!
Makkelijker dan scrollen.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:01

Cowgirl schreef:
Als je nou op ITP alle foto's plaatst waarop gereden wordt en waar niet gereden wordt bij LK.
Als je dan een keer zwemfoto's hebt en je zit erop dan plaats je die gewoon bij LK. Of dat je voor een poseer foto ff op je paard bent gaan zitten.


Ik ben het met Cowgirl eens; rijfoto's op ITP, en de niet-rij foto's op LK.
En dan maakt het mij verder niks uit of het wedstrijd foto's zijn of gewone foto's dat je aan het rijden bent in de bak.
Vb: [ITP] Rijfoto's van mijn dressuurwonder & race-eend!!
Da's een topic met rijfoto's (en een paar andere) van mij. Ik vind toch echt wel dat dat op ITP hoort en niet op LK!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:44

yup, maar dat gebeurt dus niet, kijk voor de gein maar eens op itp

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:02

[ITP] In The Picture
Hier kun je foto's kwijt van je paard tijdens trainingen en wedstrijden (dressuur, springen, endurance, mennen, vrijheidsdressuur, noem maar op).
Volgens mij wordt hier al duidelijk aangegeven dat het gaat om "rij"foto's tijdens training of wedstrijd.


[LK] Lol met je Knol
Voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard, maar ook voor tekeningen, knutselwerken en andere plaatjes.
Alle andere foto's horen dus hier.


Als ik zie dat een topic niet op ITP of LK thuis hoort verplaats ik het. Maar ik zit niet 24 uur per dag en dat 7 dagen lang op Bokt. (Ik heb ook nog andere dingen te doen )

Toevallig heb ik gisteren een paar pb's gehad dat iets ergens niet hoorde. OK dan! Dat vind ik fijn. Zodra ik op Bokt kom kijk ik namelijk altijd eerst naar mijn pb's. En als daar dan al verwijzingen naar topics bij staan die verkeerd staan, bekijk is die en verplaats ze indien nodig.

Dus in plaats van nu in dit topic te zeggen dat er teveel topics op ITP staan die er niet horen, kun je ook even een pb sturen als je het topic toch al geopend hebt .

Dat kan gewoon heel simpel:
  • Onderaan het eerste bericht op het knopje PB klikken.
  • Zorgen dat het naar mij wordt verstuurd.
  • En dan de link in het pbtje laten staan en gewoon LK? intypen.
  • En daarna op het verzenden klikken
  • Dan zal het eerder verplaatst worden, dan dat je het alleen hier plaatst.