Help! :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annis

Help! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 22:34

Hoi mensen! :wave:

Ik heb jullie help nodig!
Ik ben nieuw hier dus ik heb nog veinig berichten geplaats... Ik zou heel graag een onderwerp maken bij eenmaal andermaal, maar daarvoor moet ik eerst 25 (nuttige???) berichten ergens in de forum plaatsen... Dus help help :D

Ik heb een idee:
Jullie kunnen in dit topic vragen aan mij stellen (over mij - intressant hé, iedereen wilt toch met MIJ kennismaken hahah) en ik geef dan een antwoord op jullie vragen. Graag ten minstens 20 vragen stellen zodat ik 20 keer kan antwoord sturen hahaha...

Een kort verhaal over mezelf:
Ik ben 20 jarige meisje, kom uit Finland en rij paarden voor ongeweer 10 jaar nu. Ik ben geinteresseerd vooral in natural horsemanship en zou op een dag westernrijlessen willen volgen als ik maar geld zou hebben... :P Tot nu toe rij ik gewoon engelse stijl. Ik heb geen eigen paard maar wel een verzorgpaard (sinds september). :)

Ik hoor het graag! En alvast bedankt voor die mensen die mij willen helpen!

Wietsje92

Re: Help! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:37

Welkom hier. Nee je zult toch echt zelf berichten moeten plaatsen in verschillende topics. Je kunt toch ook topics opzoeken met jou interesse?

annis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 22:56

Hoi! Bedankt voor je reactie!

ik heb nu al een paar weken actief topics hier gelezen maar die ene die mij intresseren hebben de stomme limite van 25 berichten... Daarom wilde ik dus hier een eigen topic maken waar ik snel die "nuttige" berichten kan plaatsen. Ik kan natuurlijk ook 25 keer hoi zeggen ergens waar het maar mag maar volgens mij is dat niet echt nuttig... :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:14

Er staan zoveel fora onder Informatief, er zijn echt wel dingen waarin je kan reageren hoor. :j
Misschien kan je iemand tips geven die een rijtechnisch probleem heeft, of misschien weet je wel iets van vrijheidsdressuur en kan je mensen daarmee helpen. Zoveel fora en zoveel topics...aan die 25 berichten kan je wel komen hoor. :j Misschien heb je zelf wel een vraag of probleem en kan je die voorleggen.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:57

Het 'sprokkelen' van berichten om daarna een advertentie te kunnen plaatsen, is niet de bedoeling op Bokt. Bovendien tellen alleen (nuttige!) berichten onder het tabblad 'Informatief' mee voor je berichtenaantal. Als je daar eens kijkt zijn er vast wel topics waarin je een nuttige reactie kunt geven. Hier een slotje.