Soms kom ik dit de laatste tijd erg vaak tegen... ineens is de bovenste balk helemaal uitgerekt!Heel raar! Oja en de reclame valt soms weg van Google Ads...
hebben de mensen die er geen last van hebben ook die testbalk van google ads? ik namelijk wel en volgens mij heb ik het sinds ik hier proefpersoon voor ben heb het op mn werk op ie8 en thuis op chrome dus dat maakt volgens mij niet uit.
ikdoemaarwat schreef:ja heb ik ook wel eens , even pagina vernieuwen en het is weer weg Bij mij ging het niet weg toen ik de pagina vernieuwde
Ik heb hier gekeken maar krijg het niet gereproduceerd?Heb het e.e.a. veranderd, hoop dat dit het toch oplost. Laat het even weten als je dit probleem toch nog ziet.
Ik heb het ook, niet bij elk topic maar wel af en toe, deze printscreen is van net 5 minuten geleden.edit: ik heb het nu al een paar keer achter elkaar
Ook in het laatste kwartier?Welke browser gebruiken jullie precies (welke versie)? En gaat het overal mis of alleen in specifieke topics?
Het laaste kwartier zat ik met mijn snuffert in een boek. Ik heb IE 7 geloof ik en op de laptop FireFox.