Ok ik had het nooit echt begrepen.. Maar nu ik zelf weer huiswerk moet maken (voor het eerst na 7 jaar geen school) Begrijp ik maar al te goed dat je soms jezelf even moet bannen.. Zodra ik achter de laptop huiswerk moet maken zit ik alleen maar te bokken hahaha... Herkenbaar?
Hahaha nee je kan kiezen van 30 min tot 24 uur Ben iig wel een stuk opgeschoten met mijn projectje.. Vanmiddag weer verder en dan doe ik het gewoon nog een keer!
Staat dan ook heel mooi als melding: Succes met leren/werken. En als je dan weer op bokt wil staat er zo van je hebt jezelf nog ....... seconden gebant Hahaha
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-10-10 12:25
Ik heb het wel es gedaan....was op zich wel fijn omdat mijn huis dan een keer schoon werd maar ik was heel onrustig zeg maar. Tot ik erachter kwam dat als je op IE geband was je met FireFox gewoon nog op Bokt kon.
En als ik niet meer op Bokt kan (soms als er bijv. weer eens een bug in de site geslopen is) dan zit ik constant te refreshen op Hyves en me suf te chatten op msn
Hahahahah Ik ken het zooo.. Maar ik moet dan op de laptop werkstukken maken snapje?? Dus ja... Dan wil het wel met bokken tussen door.. Of uhhhh.. Ik doe mijn werkstuk tussen door het bokken hahah..