Zoals slimmerik al aangeeft is het t handigst om de mod waarvan je een pb hebt gekregen om uitleg te vragen wanneer je iets niet begrijpt, of wanneer je van mening bent dat je onterecht wordt aangesproken.
Voor wat betreft EA en het vragen om de vraagprijs in een verkooptopic kun je het volgende teruglezen in de EA regels
Citaat:
Reageren op topics
De TopicStarter is verantwoordelijk voor het verstrekken van relevante informatie. Hierbij kan o.a. de keuze gemaakt worden om geen vraagprijs, foto's etc. in de openingspost te zetten. Het niet noemen van bijv. een vraagprijs blijft toegestaan, echter we zien veel te vaak reacties in de trant van "mag ik de vraagprijs per PB?", "wil je me foto's sturen?" etc., met als reactie daarop "ik heb je een PB gestuurd".
Dit soort reacties zijn totaal overbodig. Degene die informatie wil hebben, kan immers zelf een PB sturen aan de Topicstarter. De topicstarter kan dan weer reageren op deze PB, en de info dat er een PB verstuurd is, is niet relevant voor het topic. Dit soort reacties worden dan ook zonder tegenbericht verwijderd worden.
Ook de melding "ik heb getemd" is niet relevant voor een topic en wordt dan ook verwijderd, hoewel we het natuurlijk wel heel erg prijs stellen als er getemd wordt!