Nieuwe bokster...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleins01

Nieuwe bokster...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 20:13

Hallo.... Ben al jaren paardengek, maar sinds ik nu trotse eigenaresse ben van mijn eigen black beauty, leek het me wel handig om een member te worden van Bokt..

Nou ik zal me in elk geval even voorstellen ;). Ik ben inmiddels 26 lentes jong en al zo lang als ik me kan heugen een grote liefde voor paarden gehad zoals velen van jullie.. Ik heb leren paardrijden op 8-jarige leeftijd... Op mijn 11e kregen mijn zus en ik onze eerste pony Roosje.. Een merrie van toen 14 jaar oud.. Ze had altijd wedstrijden gelopen en moest mijn zus en ik leren rijden.. Het was een schatje, de liefste pony wat je je maar voor kunt stellen.. Na een jaar was ze te klein voor mijn zus en ze was al een tijdje kreupel.. Toen ik terug kwam van ponykamp, was ze weg.. Mijn verdriet was onbeschrijfelijk...
Na een paar maanden kregen we Folly.. Een fjord van 4 jaar.. Een lieve, eigenwijze ruin die tot op de dag van vandaag nog steeds bij ons is.. Daar hebben we veel plezier mee gehad, maar hij is nu aan het genieten van zijn pensioen :).. Ik ben rond mijn 15e bij andere mensen gaan rijden en daar ben ik dit voorjaar mee gestopt.. Veel paarden gereden, maar na mijn relatiebreuk wilde ik maar 1 ding.. Mijn eigen paard... En ze is er... Birvana.. Een lieve, mooie, eerlijke merrie van nu 4 jaar oud <3 .. Ik ken haar nu een jaar, verzorgde haar al bij de vorige eigenaar toen ik op zijn hengst reed.. Veel gebeurd, maar ik wil er nu alleen maar over kwijt dat ik haar leven heb gered en dat ik het meest gelukkige meisje ben op deze aardbol.. Ze staat nu nog bij een trainer (en nog een paar maandjes in pension), maar daarna komt ze eindelijk bij mij thuis... Eerst nog een rijbak maken en verlichting hebben, dan is het helemaal voor elkaar!!

Ik ben nog niet echt goed op de hoogte van Bokt.. Hoe kan ik toch foto's uploaden of een profielfoto?? En ik zie dat je zelfs een soort pagina/topic kan maken met foto's van je eigen paard...

Nou als jullie tips hebben, zal ik dit natuurlijk wel ff gaan aanpassen haha!! Bedankt en tot bokt!

DaisyDarling

Re: Nieuwe bokster...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:14

Welkom :D
Veel plezierr op bokt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 09:59

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:02

welkom op bokt...
en nog veel plezier gewenst

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:05

Hallo,

Veel plezier op Bokt, en veel geluk met je nieuwe paard!

Rechtsbovenin zie je "help" staan. Als je daar op klikt kan je lezen hoe het allemaal werkt op Bokt.
Tevens zie je rechtsbovenin "gebruikerspaneel" staan. Daar kan je je eigen profielpagina maken, waarin je alle info kwijt kunt die je maar kwijt wilt over jezelf, en waar je bv foto's kan plaatsen van je paard.

marjoleins01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 10:10

Ohh dank jullie!! Ik zal deze week ff wat foto's plaatsen.. Al ben ik niet zo'n hele goede fotograaf haha!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:13

Dat maakt niet uit. ;)

We hebben ITP voor leuke foto's van je paard.
We hebben RIJ-ITP voor rijfoto's waar niet perse rijtechnisch commentaar gegeven hoeft te worden.
En we hebben HAW voor rijfoto's waar rijtechnisch commentaar verplicht is.

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:13

ach er zijn hier meer niet-zulke-hele-goede-fotografen hoor :+
In iedergeval welkom!, pas op hoor tis hier gezellig ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:40

Welkom op bokt!!! ;)

We hebben elkaar nu toch al een beetje leren kennen en ik hoop Birvana ook nog eens te kunnen bewonderen :D Ik zal je binnenkort eens foto's sturen van mijn hengstje... :)

Leuk feitje voor de andere bokkers: De hengst van het topic in mijn onderschrift is de zoon van Birvana, het paard van de TS :D

marjoleins01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 11:13

Ik ga vanavond ff frobelen :D

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:16

Welkom!!

Houdt er rekening mee, dat bokt redelijk verslavend kan werken :D

Veel plezier nog!

marjoleins01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 16:02

Ik was niet zo fanatiek, maar kijk er nu ook wel vaker op.. Nu alleen ff alles nog updaten, fotootjes plaatsen ed.. :) Maar wel errug handig zeg ik!!

marjoleins01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 20:06

Nou dat is ook niet lief!! Zit ik een mega lang verhaal te typen over Birvana inclusief foto's, is het ineens foetsie!! Er staat dat je een nieuw bericht moet maken, maar waar moet ik die dan naartoe sturen?? :( ben ik een management assistent, kan ik niet eens wat op een site zetten...