Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja schreef:Zoals jij het nu schetst klinkt het zwaar overtrokken. Maar eerlijk is eerlijk, dat is slechts één kant van het verhaal.
babydolll schreef:Sonja schreef:Zoals jij het nu schetst klinkt het zwaar overtrokken. Maar eerlijk is eerlijk, dat is slechts één kant van het verhaal.
Ik heb alleen een waarschuwing gekregen voor dat, de mod had er ook de betreffende post bij gezet. Ik wil de post hier wel letterlijk neerzetten maar heb geen idee of dat mag?
upendo schreef:Ik heb hetzelfde Iris, maar dat wist je al.
Het valt me steeds vaker op dat mensen OW's krijgen voor het zwartmaken van niet-bokkers (marktplaatsadvertenties..), mensen waarbij geen naam of link genoemd worden en dergelijke.
Vervelendste vind ik eigenlijk nog dat de hele HK dus schijnbaar nagetrokken wordt. Als ik daar al niet meer mag waarschuwen voor oplichters oid, waar dan wel?
upendo schreef:'Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor! Petrol bicolor!'
babydolll schreef:Citaat:Oh janise dat meisje was boos, ze had mn berichten allemaal nagelezen.
op dit stukje heb ik een waarschuwing gekregen!
(posts zijn idd openbaar, heb deze uit het topic geplukt dus dat mag gewoon!)
Tieneke schreef:Als je zegt "die is boos", vind ik dat geen zwartmaken, dat is gewoon vertellen hoe het zit.
Over die situatie specifiek gaan de mods hier geen uitleg over geven, dat kan ik je zo meegeven. Want als jij dit uitgeklaard wilt zien, zal je je zelfs uiteindelijk tot een hoofdmod moeten wenden omdat dit allemaal achter het gordijn besproken moet worden.
Maar als dit het enige is waar je die OW voor krijgt, is het ronduit ridicuul. Ronduit, volledig, 100% belachelijk.
luwaniej1 schreef:Hmm had niet het idee dat je me aan het zwartmaken was je hebt alleen gelogen tegen me, aan het lijntje gehouden en daarna genegeerd![]()
Dus dat je een OW hebt gekregen prima, alleen voor het verkeerde
Tieneke schreef:luwaniej1 schreef:Hmm had niet het idee dat je me aan het zwartmaken was je hebt alleen gelogen tegen me, aan het lijntje gehouden en daarna genegeerd![]()
Dus dat je een OW hebt gekregen prima, alleen voor het verkeerde
Oeps!
Maar ik wist niet dat de moderators in zulke persoonlijke kwesties (zeker ivm EA) tussenkwamen...
Echte OW of niet... Dan moet je iedereen die zegt dat die of die boos op hem is gaan bestraffen. Zijn we hier kleuters allemaal of zo?