inbox

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

inbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:11

Ben niet zo blij met de nieuwe inbox melding.

Je hebt net een bericht getypt, drukt op plaatsen en floep je scherm vliegt naar, je hebt een privebericht, maar als je terug wilt naar je scherm, ben je je bericht kwijt, als je je pb leest, en je gaat terug naar dat scherm ook....dus niet zo handig.....

Eline

Re: inbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:42

Ik begrijp niet precies wat er misgaat, maar het klinkt inderdaad niet heel handig.

Zou je het probleem iets gedetailleerder kunnen beschrijven?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:37

Volgens mij snap ik je probleem wel.

Dus als je in een topic een reactie wilt plaatsen en je klikt op verzenden, vervolgens op dat moment vernieuwt de pagina en heb je dus een PB in je inbox, je krijgt dan de pop-up en klik je deze weg dan ben je je bericht ook kwijt?

Bedoel je dat?

Ikzelf heb de pop-ups voor de pb's uitstaan dus ik heb er geen last van, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:54

Marchador schreef:
Volgens mij snap ik je probleem wel.

Dus als je in een topic een reactie wilt plaatsen en je klikt op verzenden, vervolgens op dat moment vernieuwt de pagina en heb je dus een PB in je inbox, je krijgt dan de pop-up en klik je deze weg dan ben je je bericht ook kwijt?

Bedoel je dat?

Ikzelf heb de pop-ups voor de pb's uitstaan dus ik heb er geen last van, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend is.

ja dat bedoel ik. Dat scherm komt ongevraagd in beeld en overschaduwd alles, maar dan ben je wel je bericht kwijt op het moment dat je enter drukte....

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:36

Waar kan ik het veranderen?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:01

Pop up venster bij een nieuw bericht.
En dan nee aanklikken.

Anoniem