Tussenscherm, beste nieuwe gebruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Tussenscherm, beste nieuwe gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 12:32

Sinds kort gebeurt het regelmatig dat ik een tussenscherm krijg:

Beste nieuwe gebruiker,

Welkom op Bokt.nl, je kunt nu meepraten op het forum. Door op de knop ‘Nieuw antwoord’ te klikken, kan je een reactie plaatsen in een bestaand topic. Een nieuw topic plaats je door in het forum van jouw keuze op de knop ‘nieuw onderwerp’ te klikken. Wil je meer weten over topics, forums en posts en bijvoorbeeld hoe je een privé-bericht moet versturen? Het antwoord op deze én vele andere vragen kan je lezen in de help van Bokt.

Op [WWW] Wie, wat, waar? is het mogelijk om jezelf voor te stellen. Als nieuw lid van Bokt kan je nog niet overal berichten plaatsen: de algemene fora (niet paard-gerelateerd) en 'Eenmaal Andermaal' zijn alleen toegankelijk als je meer dan 25 inhoudelijke berichten geplaatst hebt op de informatieve fora, het hoe en waarom wordt uitgelegd in de help.

Om te zorgen dat de omgang met elkaar op Bokt goed verloopt hebben we een set regels opgesteld. We raden je ten zeerste aan deze een keer door te lezen. Je vindt de regels via de link rechtsbovenaan de pagina.

Naast de informatie op het forum is er ook de Bokt Wiki waarin informatie staat over alles wat met de paardensport te maken heeft. Als je mee wilt helpen door een artikel te schrijven of aan te vullen, heel graag. Meer daarover kun je op het WikiZaken forum vinden.

Via de hoofdpagina van Bokt, kun je op de hoogte blijven van het laatste nieuws in de paardenwereld. Meer nieuws vind je op het Overig Nieuws forum, waar je ook zelf nieuwsberichten kunt plaatsen.

Het Bokt.nl team wenst je heel veel plezier op de site!

(PS: de informatie op deze pagina kun je vervangen door je favoriete fora, zodat je deze makkelijk bij de hand hebt. Ga daarvoor hieronder naar de link ‘Pas deze lijst met forums aan’ of lees er meer over in de Help.

Pas deze lijst met forums aan

Het is ontzettend irritant want de pagina blijft dan ook hangen. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik ben immers al sinds 2006 lid, dus echt nieuw ben ik niet meer. :=

JodieR

Re: Tussenscherm, beste nieuwe gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:33

Ik heb daar ook last van, ben erg benieuwd wat hier uit komt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:34

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:35

hihi , kan eindelijk lezen wat er staat
als ik http://www.bokt.nl pak zie je dit scherm voorbij vliegen
echt denk nog geen 2 seconden dat die in beeld is

voordat die naar de home page gaat ,
dat is dus voor het inloggen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 12:37

Ja en daar staat dat je dat scherm kunt veranderen :j maar dan nog bijft dat tussenscherm irritant.. M'n internet kan traag zijn dan heb ik het, maar zelfs als ik via snel internet zit dan heb ik nog last van die tussenschermen dus het zal niet altijd aan het internet liggen..

Bij mij is het alleen wat langer dan 2 seconden in beeld, ik heb tijd om de tekst rustig door te lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:41

nickyu schreef:
als ik http://www.bokt.nl pak zie je dit scherm voorbij vliegen
echt denk nog geen 2 seconden dat die in beeld is

voordat die naar de home page gaat ,
dat is dus voor het inloggen

Dat heb ik ook :j

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:43

nickyu schreef:

Ehm, als je bij de tabbladen op 'welkom' klikt zie je het toch ook staan..?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:44

Staan jullie op automatisch inloggen? Ik wel en ik heb dat scherm nog nooit gezien. :+

Leane, toen ik bij jou thuis inlogde kreeg ik het wel...ligt het aan je besturingssysteem ofzo? :+ Jij hebt W7 toch?

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:45

Bellatrix schreef:
Staan jullie op automatisch inloggen?

:j automatisch inloggen en hier vliegt hij ook wel eens voorbij.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:47

Bellatrix schreef:
Staan jullie op automatisch inloggen? Ik wel en ik heb dat scherm nog nooit gezien. :+

Leane, toen ik bij jou thuis inlogde kreeg ik het wel...ligt het aan je besturingssysteem ofzo? :+ Jij hebt W7 toch?

maakt niks uit, ik heb het met Mozilla, IE en met Safari op mn Iphone.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:48

Het scherm wat je te zien krijgt is het eerste tabblad van Bokt: het 'Welkom' tabblad. Als de pagina niet snel genoeg 'overspringt', door bijvoorbeeld drukte op de site of een langzame verbinding, kan het zijn dat dit tabblad even voorbijvliegt.

Je kunt de welkomsttekst zelf vervangen door een lijst met je favoriete fora, op die manier kun je sneller zien waar er op Bokt interessante nieuwe topics geopend worden.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 12:49

Ik heb windows 7 ja :j maar het lijkt me niet da thet daarmee te maken kan hebben Marlies :)

Ik sta ook op automatisch inloggen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:52

ik heb het ook. alleen bij mij flitst het voorbijm nog niet eens 1 sec dat het blijft staan.. maar het is tamelijk erritant

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:58

Heeft mij ook weken gekost voor ik door had wat het was, eerst was het plan om snel een screenshot te maken zodat ik het kon lezen totdat ik zag dat er een tabblad welkom was waar dezelfde tekst stond.. := Ik sta niet op automatisch inloggen en heb het ook.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:17