helemaal vergeten voor te stellen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

helemaal vergeten voor te stellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 21:39

Helemaal opgegaan in de paardenwereld, en me vergeten voor te stellen!

Hallo, ik ben Tamara, 19 jaar en ik woon vlakbij Utrecht.
Ik rijd inmiddels een jaar of 12 paard, ben begonnen op manege de Verende Wagen te Houten, maar na 3 jaar werd deze gesloten wegens geldtekort, en is het hele terrein aan de bereden politie verkocht. Toen ben ik na een tijdje zoeken naar manege Zilfia's Hoeve gegaan, en heb daar 3 jaar lang van de manegepony's en verschillende verzorgpony's kunnen genieten. In 2004 kwam een eigen pony in zicht!! de keuze viel op Noah A.R., een toen 5 jarige arabische volbloed. Eigenwijs, kon niet gewoon galopperen en was niet bepaald gespierd. Nu, bijna 6 jaar later, is zijn galop zo goed als 'gefixed', rijden we vooral bitloos, modderen we wat aan met NH, doen we mee met onderlinge spring- en dressuurwedstrijden en zijn we van plan volgend jaar te beginnen met crossen.
Ikzelf werk bij een consumententestbedrijf in Utrecht, en ben part-time model.

Noah: Afbeelding ikke: Afbeelding

groetjes, Tamara en Noah n_n
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 30-09-10 21:46, in het totaal 2 keer bewerkt

judith__

Re: helemaal vergeten voor te stellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:40

welkom op bokt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:41

Welkom op Bokt Tamara! :)
En wat een gave foto van jezelf!! :oo
Tof haar! :))

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:42

Welkom op bokt :j

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:43

Welkom! :D
En inderdaad je hebt echt onwijs gaaf haar zeg!!

Sanne25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:47

Welkom :D
Dat haar staat je idd erg goed dat kan niet iedereen hebben !

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:55

Welkom op bokt!

Toevallig, de moeder van mijn paard komt ook bij de Verende Wagen vandaan, denk dat je toen nog bij de pony's zat dus je zal ze vast niet gekend hebben (even off-topic: grote donkerbruine, werd Miep genoemd, heet nu Miracle, liep in de manege/gehandicaptenles, alle info over afstamming is welkom).

Mooie foto, emo/scene?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 22:00

MarChak schreef:
Welkom op bokt!

Toevallig, de moeder van mijn paard komt ook bij de Verende Wagen vandaan, denk dat je toen nog bij de pony's zat dus je zal ze vast niet gekend hebben (even off-topic: grote donkerbruine, werd Miep genoemd, heet nu Miracle, liep in de manege/gehandicaptenles, alle info over afstamming is welkom).

Mooie foto, emo/scene?

mijn moeder heeft wel eens op Miep gereden!
haha ik moet niet zoveel hebben van dat emo/scene gebeuren, vind het een beetje aanstellerij en meer iets voor de 13-14 jarigen :')

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:53

Tammy_ schreef:
MarChak schreef:
Welkom op bokt! Toevallig, de moeder van mijn paard komt ook bij de Verende Wagen vandaan, denk dat je toen nog bij de pony's zat dus je zal ze vast niet gekend hebben (even off-topic: grote donkerbruine, werd Miep genoemd, heet nu Miracle, liep in de manege/gehandicaptenles, alle info over afstamming is welkom).Mooie foto, emo/scene?
mijn moeder heeft wel eens op Miep gereden!
Hee, leuk! Als je moeder nog iets weet te vertellen over Miep zou ik dat wel heel leuk vinden om te horen. Ze staat nu in Frankrijk, op de stoeterij in mijn onderschrift, onder 'Paarden' en 'Mirre'. Ze is als fokmerrie ingezet en loopt nu af en toe nog een privéles.
Tammy_ schreef:
haha ik moet niet zoveel hebben van dat emo/scene gebeuren, vind het een beetje aanstellerij en meer iets voor de 13-14 jarigen :')
Dacht het even, vanwege je haar en piercings. Maar echt thuis erin ben ik ook niet hoor, zie wel e.e.a. hier thuis langskomen met m'n dochter maar wat voor stijlen/stromingen dat allemaal zijn hou ik niet bij :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 12:42

mijn moeder heeft denk ik een halfjaar op de verende wagen gereden, vanwege het commentaar dat wij paardenmeisjes altijd van onze ouders kregen, moesten de ouders van ons ook een keer gaan rijden :D mijn moeder heeft vroeger altijd gereden en verzorgpaarden gehad, dus die is samen met nog iemand een jaartje blijven rijden, tot de manege gesloten werdt. Denk eigenlijk niet dat ze veel over haar weet, sorry D:

haha de stijlen van jongeren tegenwoordig zijn ook voor mij niet meer bij te houden hoor, en af en toe trek ik toch wel een wenkbrauw op als ik zo'n regenboogje voorbij zie lopen :D