Meerdere slechte EA-ervaringen met bokker Pyriet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Meerdere slechte EA-ervaringen met bokker Pyriet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 20:15

Een tijdje terug hebben meerdere gebruikers spullen gekocht bij de bokker Pyriet. Deze transacties zijn allemaal niet naar wens verlopen. Enkele gebruikers hebben na een tijdje toch nog na lange tijd hun artikel ontvangen, maar anderen niet.
Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft Pyriet helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om elke gebruiker tegemoed te komen en de betaalde aritkelen te verzenden.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Pyriet gekocht hebben of met haar geruild hebben die niet in orde waren? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur mij dan een pb.

Let op! Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:54

Ik ben er een van.

Ben benieuwd of iemand haar priveadres heeft.
Wie zijn de andere gedupeerden, wellicht kunnen we elkaar helpen?

Nikki__

Re: Meerdere slechte EA-ervaringen met bokker Pyriet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:10

Ik heb toen met Pyriet contact op genomen voor een tas, waarna ik niks meer heb gehoord. Zo te horen ben ik erg blij dat ik daar niet mee in zee ben gegaan.

Cheveyo

Re: Meerdere slechte EA-ervaringen met bokker Pyriet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:30

Inderdaad nikki, ben even helemaal klaar met kopen van EA.

Toch hoop ik heel stiekum nog op iemand die toch haar adres heeft. Of info van haar paardenspulzaakje wat ze ook nog zou hebben.