Hier is ikke dan!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hier is ikke dan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 00:51

Hoi,hoi
Ik ben Rinda Benschop, een jonge meid van 34 jaar, ik ben ziekenverzorgende en ik ben ongeveer 5 maanden terug verhuist naar Alkmaar omdat ik daar een baan van 32 uur heb gekregen,.....ik ben verhuist voor mijn werk dus...........STOM, STOM, STOM |o van mij hoor.

Alhoewel...ik heb er wel een baan en een vet leuke manege(fiets er in een half uurtje naar toe, manege staat in Egmond)man wat had en heb ik af en toe last van heimwee, mis mijn familie, de paarden ook nog eens en bovendien mijn vrienden.

Ik zit dus op paardrijles en heb nu iets van 14 lessen gehad, mijn balans is er nog niet helemaal en ik heb ook nog geen rustige benen(lijkt wel alsof die een eigen leven leiden zodra ik mijn paard laat opwarmen, man wat een gebungel, komt dat ooit goed!? :\ )

Ik heb in het stijldansen zilverster behaald, mag graag fietsen en wandelen en oke ik mag ook wel graag lezen!

Verder vind ik het dus ook echt leuk om leer(harnachement) te verzorgen
en om paardlief heerlijk te poetsen!

kehdra

Re: Hier is ikke dan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 01:03

Die bungelbenen komt vanzelf goed :j
Duurt vaak even :+

Welkom en veel plezier hier!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 01:06

hallo!

ik woon vlak bij alkmaar in de buurt dus mocht je je es eenzaam voelen ik ben altijd dichtbij :Y)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 01:08

hoi dat heb ik ook lang gehad en zeker als ik moe werd, ik ben ook 34 , gezellie. lastig voor je die heimwee das niet leuk. als dat niet went kan je besluiten ooit weer terug te gaan maar das moeilijk natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:22

@ Mjay goh, hou je van mee eters!?(vanwege je webbie met vorkje) ik woon echt in hartje Alkmaar en vind er niet veel aan, ben liever op het platteland,.......eigenlijk.

@Kehdrah die bungelbenen gaan dus een keer luisteren, pffff gelukkig ziet er een beetje ehm vreemd uit namelijk(of is dat nu mijn perfectionisme)

@ Franka
Kom je ook van het noorden des lands!? Ja, idd net wat je zegt als moeheid langs komt dan slaat heimwee toe "zucht" ik heb nu inmiddels besloten dat ik weer terug ga naar Drachten daar hoor ik gewoon thuis,........eigenlijk.

Bedankt voor de reacties nu heb ik vakantie maar vanaf volgende week woensdag ben ik er minder vaak, groetjes iedereen!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:24

Lezen hoef je je niet voor te schamen hoor :')

ik ben 13 en lees in een week tijd ruim 12 boeken. Ik sta er dan ook om bekend dat ik te moeilijke woorden gebruik!

Je hebt een geweldige humor _O-

ook altijd melig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:58

@Enyaa, nou ben wel flink jolig zo nu en dan, ik lijk wel wat op Majoor het paard dat deels van mijn vader en deels van mijn zusje is, die laat ook zien dat ie jolig kan zijn dan maakt ie vreugdebokjes en zet ie het op eens op een sjezen :-)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:17

Ghehe mooizo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:35

@Enyaa
Als er een boek is dat je(iedereen) absoluut moet lezen dan is dat wel "Laat me maar" ik heb ontzettend gesnotterd omdat het me zo raakte!

De erf genamen van Courtney schrijver Wilbur Smith is ook een echte aanrader btw

En van eigen nederlandse bodem, de gelukkige huisvrouw en Phileine zegt sorry ook toppertjes hoor!!!

En ik geef het ruiterlijk toe met mijn 34 jaar lees ik de penny ook zo nu dan :o , zulke leuke strips!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 06:57

Ghehe, Ik vind die strips vooral zo humorvol en zoo voorspelbaar, Dat maakt je melig <3