Even Voorstellen dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karinj83

Even Voorstellen dan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 00:00

Ik ben dus Karin. Ik ben al een hele tijd lid (meelezer)
Ben 27 jaar en heb door omstandigheden bijna 7 jaar niet gereden en het sinds kort weer een beetje op proberen te pakken. Paar keer een paardje van iemand gereden maar klikte niet tussen mij en de eigenaar, ga me hier verder niet over uitweiden.
Paar keer op het rijpaard gereden (waarvan 2 keer prive les) van de mensen waar ik de shetlanders en een niet bereden schimmel van verzorg. Buiten deze paardjes wandel ik soms met een Tinker dame van 38 en een ander shetje.

Toen ik best heel jong was had ik een verzorg ezeltje, Willemijn en soms reed ik een shetje die een vriendin verzorgde.
En op vakantie mocht ik altijd rijden Bij de prarie een ponie verhuur bedrijf op Terschelling.

Ik ben pas op mijn 13e begonnen met lessen rijden, mocht nooit van mijn ouders, ik moest van mijn vader op een team sport. Hier helaas niet echt leren rijden met mijn zit. Later naar een andere manege gegaan hier ging het beter.

Voor dat ik stopte met rijden een hele tijd een draver gereden voornamelijk naar het duin/strand. Daarvoor een Fjord verzorgd maar eigenaar zei van de een op de andere dag dat ze me niet meer nodig had ze had iemand gevonden die vaker kon, zonder te vragen van te voren of ik vaker kon :(.

Ik heb rond 2008 nog een paar maanden een minishet van ongeveer 2 jaar verzorgd, maar wegens persoonlijke redenen kon ik hier niet meer mee door gaan. Gaat nu gelukkig een stuk beter met me :)

Nu verzorg ik dus voornamelijk paarden waar ik alleen grondwerk mee doe, lekker wandelen, sommige kunnen ook naast de fiets en 1 can de shetlanders voor de sulky.

Verder ben ik eigelijk gek op alle dieren alleen spinnen niet zo ;). Ik ben alleen helaas sinds kort alergies voor katten, best lastig als je eerst zo een beetje idere kat die je zag aaide als ze dat willen :(

Staan wat foto's van de paarden en ponies in mijn profiel. Als je nog vragen heb hoor ik het wel.

Groetjes.

kehdra

Re: Even Voorstellen dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 01:37

Die spinnen kan ik ook niet hebben, maar die kom je hier gelukkig niet tegen.

Welkom en veel plezier op bokt :)

karinj83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 21:47

Dank je wel :)

unner

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:20

Welkom op Bokt :D