Ik ben petra 26 jaar en rijd al vanaf mijn 10de paard, sinds 1,5 jaar heb ik een hele lieve kwpn merrie van 21 jaar. ik vezorgde haar al een tijdje, maar toen de eigenaar overleed kon ik haar overnemen.
Nu heeft is zij zeg maar netjes gezegd heel de middag bestegen door een grote ruin en kan ik niet zo veel meer met haar doen Nu heb dan ook best een hoop spullen die ik niet meer kan gebruiken, en wilde dit hier plaatsen, maar het lukt niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen? ik krijg de melding, dat ik 25 berichten nodig heb of zoiets
Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paard-gerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden en is er een 'marktplaats' gedeelte (Eenmaal Andermaal). Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.
NicoleWHS
Geplaatst: 23-09-10 19:57
Voordat je zelf iets mag plaatsen buiten een paardenforum om, moet je 25 nuttige berichten plaatsen in het paardengedeelte.
Lousje22
Geplaatst: 23-09-10 19:57
Zie in je profiel dat je nog maar 3 berichten hebt geplaats.. Weet niet hoeveel je al gereageerd hebt, maar dat moet een bepaald aantal keer zijn voor je iets kunt plaatsen.
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 24-09-10 12:59
Iris82 legt perfect uit wat de voorwaarden zijn om spullen aan te bieden op Bokt. Daarom hier een slotje.