Nieuwe bokker uit J'dorp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mamajolijn

Nieuwe bokker uit J'dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 10:56

Hallo allemaal!

Ik ben Jolijn, gisteren 32 geworden en pas net dit forum ontdekt. Geweldig!!!
Ik heb vroeger jaren bij Manage Noot in Callantsoog gereden en daarna nog een aantal jaren bij Manege Poelenburgh in Schoorl. Daar heb ik ook mijn ruiterbewijs gehaald. Helaas ben ik gestopt met rijden toen de kinderen kwamen. Inmiddels ben ik 3 dochters rijker: 9, 6 en 1 jaar. Mijn oudste dochter rijdt bijna 2 jaar bij Manage Noot en heeft vorige week F2 gehaald. Bij mama begint het ook weer te kriebelen! Helaas zijn er met de kinderen ook de nodige kilo's gekomen :o en kan ik niet rijden bij Manege Noot.
Nu hebben we in Friesland een leuke manege gevonden en volgende week zaterdag krijg ik mijn verjaardagscadeautje: een uur les op een stevige Fries :D . Op de planning staat ook een dagtocht op Shires in Vorden.

Heerlijk om mijn oude hobby weer op te pakken! Ik hoop veel te lezen en te ontdekken op dit forum!
Laatst bijgewerkt door mamajolijn op 23-09-10 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 10:58

Welkom :wave:

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 10:58

welkom en veel leesplezier hier op bokt... ;)

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 10:59

Welkom op bokt! En veel plezier!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:00

welkom :D wist niet dat ze bij manege noot een max. gewicht voor ruiters aanhielden maar vind t eigenlijk wel heel goed van ze :o weet niet hoeveel "wat" kilootjes extra precies is :+ maar ms kun je eerst wat andere sporten gaan doen om wat af te vallen? ben zelf ook niet de slankste hoor maar nog wel meesleepbaar voor een paard :P
veel plezier met t oppakken van je hobby!!!

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 11:28

Dank jullie voor het warme welkom! *D

girlyggirl schreef:
welkom :D wist niet dat ze bij manege noot een max. gewicht voor ruiters aanhielden maar vind t eigenlijk wel heel goed van ze :o weet niet hoeveel "wat" kilootjes extra precies is :+ maar ms kun je eerst wat andere sporten gaan doen om wat af te vallen? ben zelf ook niet de slankste hoor maar nog wel meesleepbaar voor een paard :P
veel plezier met t oppakken van je hobby!!!

Maximum gewicht wat ze aanhouden is 95 kilo (net zoals heel veel maneges) en daar ben ik het helemaal mee eens hoor! Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd. Ik snap heel goed wat een paard mee moet torsen als ik op z'n rug zit en zal echt niet zomaar op elk paard gaan rijden! (Daarom ook de buitenrit op Shires :D ). Mijn gewicht is 104 kilo (en er is al bijna 10 kilo af, dus ik ben bezig!). Het probleem is dat andere sporten die ik leuk vind (en ook beoefend heb) vaak teamsporten zijn en dat is niet handig met 3 kinderen thuis.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Nieuwe bokker uit J'dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:31

Welkom op Bokt. :D Als je nog vragen hebt staat er bovenaan de pagina Help & Regels en je mag mij ook altijd een PB'tje sturen. :)

Leuk dat je weer gaat rijden!! En ook leuk dat je dochter al rijdt. Samen een hobby beoefenen is toch wat leuker. :j

leentje1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:32

Hoi hoi, leuk zeg een mama van drie die net als mij weer begonnen is.
Ik ben ook gestopt met het rijden toen ik zwanger was en heb nu ook drie kids, 9,8 en 2 en ben sinds vorig jaar begonnen met mennen met shetjes maar het rijden kriebelde toch. Nu heb ik zelf een fjord gekocht en ben daarmee aan het wandelen gegaan, ik kom af en toe ook obstakels tegen hoor, het is moeilijk om te gaan rijden als je kleinste nog thuis is. Maar wat je zegt is ook moeilijk om te combineren, ik wil ook graag sporten maar heb dus ook nooit echt mijn handen vrij. Maar ik hoop dat het je gaat lukken en wens je veel rijplezier!! Dat is tenslotte toch altijd het belangrijkste of niet dan?

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 20:46

@Bellatrix, dank je wel, als ik wat wil vragen weet ik je te vinden ;-) . En ik heb vreselijk veel zin om samen met mijn dochter te gaan rijden!

@leentje1975, klinkt heel bekend inderdaad! Misschien moeten we wat samen afspreken hihihi, zover weg woon je niet!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:48

Welkom.

Die shirerit in Vorden heb ik ook gedaan, superleuk hoor. Megahoge paarden, maar wel erg lief.

leentje1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:26

Zo en toen was het ineens stil hier hihi, maar lijkt me leuk om wat kontakt te houden, misschien eens wat ervaringen uitwisselen, heb je ook msn?

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 23:09

leentje1975 schreef:
Zo en toen was het ineens stil hier hihi, maar lijkt me leuk om wat kontakt te houden, misschien eens wat ervaringen uitwisselen, heb je ook msn?

Ja druk hihi, sorry! Ik heb helaas geen msn, wel Skype, is dat een optie?

Ik heb trouwens vandaag mijn eerste les sinds 10 jaar weer gehad. Heerlijk!!! En alsof ik er nooit tussenuit ben geweest!! (barst nu wel van de spierpijn, maar dat heb ik er voor over) :D

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:13

De spierpijn verdwijnt weer snel hoor!
Welkom hier! Alvast veel fijne uurtjes hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:14

welkom op bokt! ik ben ook een j'dorper := kom anders lekker gezellig meekletsen in het topic van den helder e.o!
[HK] Voor alle mensen uit DEN HELDER en OMSTREKEN :)
ik heb ook bij noot gereden, 4,5 jaar :) vond het op het laatst niet zo leuk meer dus heb nu een super leuke verzorgfjord waar ik het erg naar mijn zin heb.

leentje1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:07

Nou fijn dat je eerste les zo lekker ging. Ik wil binnenkort met mijn fjord ook lessen gaan nemen maar ik weet nog niet waar. Maar goed dat lost zich ook wel op.
Ik heb helaas geen skype wel msn, heb jij dat ook...?