nieuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk146Jarig

nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 23:28

hai!
ook ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen !
Ik ben Sanne, 21 jaar en rijd al sinds mn 8ste paard. Heb een tijd lang een grote witte KWPN-er verzorgd totdat ie verkocht werd |( En daarna nog een tijdje een andere KWPN-er (die was nog groter, haha). Maar heb een half jaar in het buitenland gezeten en heb al die tijd niet gereden, dan merk je toch wel dat je het mist! Heb nu sinds heel kort weer een verzorgpaardje, weer een KWPN-er :P Hij heet Karel en is echt heel leuk! We hebben niet zo'n makkelijke start gehad; lag er de 2de keer dat ik ging rijden al af, maar het gaat steeds beter en we krijgen meer vertrouwen in elkaar. Morgen ga ik er voor de 5de keer weer op, en hopen dat het weer net zo goed gaat als vorige keer (liefst beter natuurlijk!) :D
fotootje:
Afbeelding
hier zat ik er voor de 3de keer op, een week na de val :P
hoop hier op bokt veel info te vinden, heb al eventjes meegelezen en ziet er leuk uit

Raanii

Re: nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 23:31

hey Sanne!
Allereerst; veel plezier en een goede start op bokt gewenst!
Karel ziet er mij inderdaad een fijn paard uit, maar het begin is natuurlijk altijd even wennen en leren kennen ;)
Hopelijk krijg je veel opbouwende kritiek en antwoord op evt. vragen of problemen hier op Bokt :)
veel groetjes, Raani

Anouk146Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 23:34

dankjewel!
klopt, voor hem is het ook erg wennen natuurlijk, ineens een 'vreemd' iemand op zn rug :P

Carolinee23

Re: nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:27

Wel super mooi paardje!