Wat doet mijn poll op EA?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Lusitana

Wat doet mijn poll op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 19:25

Ik ben aan het peilen of en hoeveel belangstelling er is voor een excursie naar de wilde ponies in de Gerês en wat dan de wensen zijn. Dit doe ik via een poll en door in het topic dingen toe te lichten en vragen te beantwoorden.
Dit had ik op Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten, waar ik dacht dat het thuishoorde.
Zie ik dat het naar EA commercieel is verplaatst terwijl ik nog helemaal niks concreets aanbied!. Als het zover is dat ik daadwerkelijk wat aanbied open ik een nieuw topic op EA ,en ik heb dat ook in het topic aangekondigd.

ik heb geen antwoord gehad van de mod die ik het gevraagd heb.
Dus dan maar hier: Wat doet een poll op EA commercieel, het voldoet helemaal niet aan de eisen!?

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, maar niet voor wat jij begrijpt.
*Mijn paardenopvang youtube kanaal* *Mijn youtube kanaal voor Vincent* * [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * Diverse Lusitanos aangeboden.

Sieltjuh

Re: Wat doet mijn poll op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:26

Is het geen foutje van de desbetreffende mod? Even een pbtje is misschien makkelijker dan een topic hierover openen :)
Moddies zijn ook maar mensen die fouten maken ;)

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:49

bij mij is ook een keer een poll naar ea geplaatst.... met de simpele vraag of er ook vraag is naar shoots voor ratten, vogels, konijnen etc, maar dat moest volgends de mods bij commercieel en ik had het bij BB geplaatst :+ snapte die ook niet hoor :n

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 19:56

Ik HEB de mod die het verplaatst heeft, een pb gestuurd (dagen geleden). Ik dacht dat het de juiste stap was om te nemen, maar als je dan niks hoort en alle mods op EA commercieel staan continue op off line dus ook niet direct antwoord van te verwachten, wat moet ik dan nog?

*Mijn paardenopvang youtube kanaal* *Mijn youtube kanaal voor Vincent* * [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * Diverse Lusitanos aangeboden.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:01

Wat je dan moet? Een PBtje naar Eline of Bart sturen? Altijd nog handiger dan hier een topic openen, want de rest van bokt zal je ook geen antwoord kunnen geven. Behalve dan allemaal in koor roepen dat het belachelijk is, zonder dat daar per se meteen aanleiding voor is.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 20:19

Met andere woorden, op forumzaken leest ook niemand die mod is of iets? Dat dacht ik nl. Ik hoef niks van gewone bokkers. Dat is niet mijn intentie.
Blijkbaar staan alle mods altijd op off line? Ik trof nu een bericht van 2 minuten oud van een mod ergens en heb haar een pb gestuurd, maar het zou toch niet zo lastig moeten zijn om een antwoord te krijgen op een vraag?
Ik wil niet zeuren en het maakt me verder ook niet zoveel uit, ze vinden het evengoed wel via mijn onderschrift, maar ik vind het wel vervelend dat ik geen antwoord krijg.
Wellicht kan ik hier dus wel aan andere bokkers vragen hoe zij antwoord hebben gekregen op dergelijke kwesties en hoelang dat dan duurde...

*edit, inmiddels van die ene die ik net benaderd heb, een prompte reactie. +:)+

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:39

Ik lees het wel hoor.
Ik zet hier ook meteen een slotje op.
Want een extra PBtje erachteraan sturen was meer dan voldoende geweest en had geen topic over geopend hoeven worden.
Door drukte was het er even bij ingeschoten. ;)

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten